dårt asöires setuG

Jag vill gå uuut men alla är så jäkla slappa här och bara är inne och slapppar... suck. Tänker tvinga ut hela familjen till landet nu. Vi ses.
Hej hej, jag är hungrig. Någon som har en matrest eller två?
Här var det action, var är statistik-ickan när man behöver henne? Om vi håller på och slappar såhär kommer vi aldrig bli en mastodonttråd. Så det så! *moralar*
Jag mår illa som fan men lasagnerester och julmust går in. Tror ni man får någon farlig näringsbrist om man lever på det i 9 månader...?
Så himla lyckat verkligen. Stora extran gillar slipknot och har en massa affischer på dem samt hemvideos osv. Så kom LillM in och tittade på slipknotvideon och nu kan han inte sova han är jätterädd för spökena som sjunger. Varför kan inte tonårngar tänka själva? Klart att en tvååring INTE klarar av att kolla på en sån video även om det bara var en musikvideo men tom jag tycker att de ser obehagliga ut speciellt han med den långa näsan...
Vi har två jättestora gamla bilar som KB´s mormor målat hon var en erkänd konstnär men tyvärr är de sönder lite på kanterna så vi måste hitta passande ramar till dem sen ska de upp på hans vägg.
Hej jag är just hemkommen från jobb 08-20 det ni. Har inte huninit äta heller. Nice. Jag mår illa och får pina i mig en macka...Jag är så omotiverad till allt. På allvar, I dont care. Jobbigt.
Jag ger fan bort M gratis, Idag hade han trotsanfallet from hell. Han skrek okontrollerat ihela vägen till dagis, och slog tanterna och sparkade mig. Ena tanten ville inte släppa in oss ens. Jippi. Men man får väl en son man förtjänar antar jag. I natt hade han också anfall för han ville inte sova. Satt bara och försökte lungan honom och önskade att ingen ringde snuten eftersom det måste ha väckt hela gatan och det lät som vi torterade honom.