Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Fruen fra Norge skrev 2008-11-18 20:51:59 följande:

Jätteviktig fråga! Kommer det krabbfiska i dag?
    Det gör det väl alltid?

Jag får Miami Inc abstinens nu. Jag vill gadda mej men måste vänta typ 9 månader...fan
  • Garageänkan
    Pelargonen skrev 2008-11-18 20:56:51 följande:
    Samma här! Ska kräkas en sväng innan hemmafruarna börjar. Ciao allesammans!
    Du har tur du som kräks. jag mår bara illa, tom på natta.
  • Garageänkan

Hej alla glada jävlar. Idag var jag på lunch med min chef och en massa andra snubbar, det är ett stort bord som alla jag känner brukars itta vid ungefär så det är många olika människor där varje dag. Idag var det tre killar jag inte känner så bra, eller jag vet vilka det är från lunchen. Jag blev att sitta innerst i ett hörn med fem på sidan och en vägg så jag kom ingenstans. Plötsligt kände jag att jag måste spy! Kunde inte öppna munnen utan skenade ut och pressade mig förbi alla som glodde jättekonstigt och sen spydde jag som fan på toan. Jippi. Mår illa konstant. På mvc idag sa hon att det är BRA att jag mår illa då är det en stark graviditet och mycke hormoner. Men jag vill inte kaskadspy på mina lunchkompisar ju...

• Garageänkan

Jag äter chips. Har inte femman serni.

• Garageänkan

Hej alla glada. Nu skall jag kolla en polares status på facebook.
    Haha, haha det har varit i ett fröhållande/avbrutet förhållande/ i ett förhållande/ avbsrutet förhållande osv i flera veckor. Man börjar tröttna. Bestäm er förfan. Fjortis.

Förresten är jag bjuden på bröllop 12-12 borgerligt också så man slipper kyrka sig. Synd att man inte får dricka sprit

• Garageänkan

Vad fasen gör ni alla. Säg inte att ni har liv? Orättvist!

Ställer in sprit i tråden som lockbete

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-20 20:23:52 följande:
    Knappast. Jag "matar" barn.
    Ok jag misstänkte att någon skulle komma fram pga spriten
  • Garageänkan

Tant Greta skrev 2008-11-20 20:31:36 följande:

Ingen fara.Schlappar i soffan.
    Soft, jag måste hämta te. brb. Vi kan väl leka gömma nyckeln eller nåt sen?
Svar på tråden dårt asöires setuG