• jamex

dårt asöires setuG

DCLXVI skrev 2008-10-14 09:00:34 följande:
    Okej, ja de får gärna äta upp den vissna basilikan. Den skulle ändå slängas!
    Men kolla som de äter...
    Bordskicka vänner, bordsskick! Finns det inte där ni kommer ifrån? va? VA?
  • jamex

*håller tummarna för bellas mamma*

snygg presbild, musen!

• jamex
    Trogga skrev 2008-10-17 17:43:49 följande:
    Mina barn jagar varandra runt, runt, runt och orkar inte ens titta på dem. Kan bero på bara 1h sömn inatt och inget under dagen
    sätt dammtrasor på fötterna på den ena o skurtrasor på den andra. Ta-daaa; ett rent rum.
  • jamex
    Trogga skrev 2008-10-17 17:52:10 följande:
    Idioten har gett dem en varsin bjällra att springa runt med. Här blir det inget sex ikväll jag sexvägrar
    bjällra? *urk* gillar inte bjällror.
  • jamex
    Perry the Platypus skrev 2008-10-17 15:16:51 följande:
    Mmmm, jag känner mig ju hyfsat skyldig efter att ha sagt något sånt ens på skämt.
    Nu vet jag ju inte vad du sa men känn dig inte skyldig. Det är tufft nog ändå att få ett sånt besked! Du kan inte på något vis ha påverkat det som hänt.
  • jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:39:50 följande:

Jupp, han har börjat få lite finnar i pannan Igår kväll var det nära *visar med fingarna* att jag sa till honom att "ta en bok och lägg dig och läs en stund, så ska du se att du somnar snart", men Surfer han före med "men kom in och lägg dig här då, det är ok".
    Å grabben är tolv år? Kom igen, inte för att jag har egna barn, men TOLV år! Åh, nää.. Om det absolut inte går att sova i eget rum så lägg en uppbäddad (obekväm?) madrass på golvet som han får sova på, er säng är ER. *dagens tips från min syster*
  • jamex
    Pynta skrev 2008-10-20 13:38:18 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande:
    Mitt tips är att du ( utan att vara det minsta demonstrativ ) skulle meddelar att i fortsättningen sover SurferJr tillsammans med Surfer, och du sover i Jrs säng. På frågan varför, svarar du:Jr vill sova med dig. du vill sova med Jr...men det vill inte jag.Alltså är den enda lösningen, som jag ser det, att jag och min mage sover i Jrs säng. På så vis är problemet löst.Jag skulle gissa att- om Surfer är hyggligt redig- efter ett par nätter med Jr som sängsällskap kommer Surfer att inse det tokiga i situationen.
    Klok som en bok! Bra förslag!
  • jamex

får jag vara OT i denna tråden eller blir jag utbuad med ruttna tomater då? *duckar*

håller på att försöka få ihop en överraskningsfest till mannen. sktisvårt för alla lokaler är apdyra. 4500 för en sketen lokal! Hallåå!!! jag kan ge typ 500... bor i en håla så man har inte så mycket att välja på..MEN jag gör en liten gästbok med "mina vänner"-frågor.. om maken då så klart, har än så länge kommit till: Mitt namn, så här känner jag X
    sen tog det slut i fantasin. Tip`s?

• jamex

hoho... inte ens en tomat? känner mig ensam...

Svar på tråden dårt asöires setuG