Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Womanizer skrev 2008-11-06 08:55:50 följande:
    Kan man få barn att sluta bråka med varandra?
    Nej.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-11-06 08:44:03 följande:
    Ni kanske borde gå någon slags "lär dig bråka"-kurs?jag och cocken har samma problem men har helt enkelt löst det genom att sluta bråka. Om bagateller alltså. Men det tog 8 år för oss att lära oss det. *Väntar på de stående ovationerna*Idag ska jag flexa ut vid 15.00, åka och shoppa, sedan ska jag till sthlm imorgon. Ooo.
    Jag är så sjukt lättsårad. Behöver tjockare skinn.
  • Perry the Platypus
    Womanizer skrev 2008-11-06 09:09:10 följande:
    Jaha...vad ska man som mamma göra dån är kl är 7 och dom slår halv ihjäl varandra för 10e gången den morgonen...Härda ut? Skaffa öronproppar? Rymma ?
    Skicka dem till varsitt rum tills de lugnat ner sig. Om de hamnar på varsitt ställe hela tiden lär de sig att det är tråkigt att inte få vara tillsammans och gaddar ihop sig mot dig istället.
  • Perry the Platypus
    Womanizer skrev 2008-11-06 09:12:38 följande:
    Jag har bara en 2a. Kan jag sätta den ena ( jobbigaste) i trappen?
    Nej, i badrummet. Förslagsvis den äldsta då den yngsta kan få för sig att dricka toalettvatten i sin nöd.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-06 11:24:09 följande:
    Morgon.Jag och proppen bråkar aldrig. Speciellt inte om småsaker. Vi är perfekta helt enkelt.Och under kategorin: Inte lika bra:Gasse har visat tendenser att vilja fixa ihop saker som gått sönder (läs: som han slagit sönder). Igar försökte han skruva och skiftnyckla ihop en leksakslada. Kan vâl aldrig vara eett bra tecken med tanke pa hans gener?
    Hela er familj är sanna förebilder för en stackars sate som mig.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-06 11:26:30 följande:
    Absolut. Jag kanske borde starta kurs-veckor och dryga ut kassan lite?
    *tackar och tar emot*

Men inte mer än 200 per lektion va?
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-06 11:27:56 följande:
    Euros? Ja det är väl lugnt.
    Nja, jag tänkte lire.
  • Perry the Platypus

*mår jävligt illa idag*

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-06 11:30:12 följande:
    En kopp te kan jag erbjuda.
    Tack, men jag tror det är mat jag behöver. när jag är ledsen antingen hetsäter ellr äter jag inte alls.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-06 11:34:14 följande:
    Har du inte lunch snart da? Ga ut och köp nagot gott
    Kanske ska det.
Svar på tråden dårt asöires setuG