Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

MissKaos skrev 2008-11-07 09:18:04 följande:
    Föresten, ni som vet.. Folk börjar ju säga att " du ser ju höggravid ut" NÄR TUSAN ÄR MAN HÖGGRAVID?
    Vet inte riktigt ,em n jag kände mig höggravid från ung. v 30 eftersom jag var så väldigt stor - jag var ju t o m på extra ultraljud för att mitt sf-mått drog iväg så sjukt snabbt och mycket.

Men annars tror jag att det är när det är runt 6 veckor kvar och gramåt som man räknas som höggravid.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 09:33:37 följande:
    Jag tycker att dte är när man går över tiden en vecka eller två
    Ojoj, då hade jag spruckit.
  • Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-11-07 13:29:57 följande:
    Det finns en moderator som borde ändra sidfot.
    Inbox tack!
    siamusen skrev 2008-11-07 13:24:17 följande:
    När brukar lunchen vara över i Sverige?
    Den är def. över nu.
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-11-07 13:51:09 följande:
    Tråden är öppen igen. Och alla mina inlägg utom ett är borttagna
    LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK!!!!
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-11-07 13:56:16 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-163/m38074726.htmlMitt fl kanske är segt, men alla kaos inlägg finns kvar och tråden är stängd för svar
    Ser likadant ut hos mig.
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-11-07 14:00:43 följande:
    HA!Nu är den det.. Fattar inte ngt, för nyss var även moddisens  svar borta..Nåja, nu ska jag hem och laga fluff.BELLA!!!Blir min tårta bra?mjölkchokladfluu + lite mörkchoklad på tårtan + garneras med björnbär+ lite riven mörk chokladi tårtan (båda lagren) hallonfromage med massor av björnbär 
    *dreglar*
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-11-07 14:03:28 följande:
    vill inte ha fullkornsbulgur längre*
    *tvångsmatar*
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-11-07 14:08:46 följande:
    *spottar ut*Mår du bättre idag?
    Jag känner mig konstig idag också. Lite wobblig i hela kroppen och aningen huvudvärkig. Men mår inte illa på det sättet jag gjorde igår. Tackar som frågar!
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-11-07 14:17:09 följande:
    Nåt litet virus på g eller har du varit sjuk?
    Vete fan. Har konstiga flytningar också så jag är förstås livrädd att jag lyckats bli med barn trots spiralen. Men det är jag ju såklart inte; det är nog nån annan skit i kroppen som inte brutit ut ännu.
  • Perry the Platypus
    Tyler Durden skrev 2008-11-07 14:21:14 följande:
    hehehehe, får ni varningar i min tråd
    Ingen än.
    Chilimon skrev 2008-11-07 14:22:54 följande:
    hmmm... mycket märkligtär det en hormonfri spiral eller? För när jag hade p-stav så trodde jag att jag var gravid konstant, vet inte hur många tester jag gjorde bara för att jag kände igen "gravsymptomen"
    Ja, det är en kopparspiral. Har börjat misstänka ett tidigt mf bara för att det ser så konstigt ut i trosorna.
Svar på tråden dårt asöires setuG