Hej. Jag har köpt ny mobil och den vill inte funka som jag vill. Strul med internet och MSN. Sambon bara bubblar massa termer hela tiden "har du kollat så du har rätt kopplingspunkt?" "Kan du inte ställa in fabriksinställningarna och göra om?" "Har du laddat hem gprs?" osv, osv Jag blir bara arg och irriterad. Så jag slängde ut både honom och telefon-helvetet från balkongen. Var det fel?
Det är aldrig fel at visa känslor. Relationen bara stärks av att man är ärlig.
Precis min tanke. Han svarar iofs inte när jag skriker åt honom. Vi bor ju bara på fjärde våningen, han borde väl höra mej där nerifrån? *orolig* Ska jag starta en tråd?
Vet ni vad jag har nu då? va? va? Va? KUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En cystjävel på äggstocken i den ringa storleken av 8 cm i diameter Nån som vill byta?
Men lilla gumman. Ska dina tjejgrejor aldrig lugna ner sig?
Tydligen inte.. Haha min läkare sa "ja det är ju verkligne oturligt men jag hoppas att du inte ger upp* Haha tur att man är en kvinna av stål, eller inte..
JA, jag vet fasen inte vad jag ska skriva som rimligen kan få dig att känna dig bättre. Jag tycker du är otrolig som inte slitit ur tjejgrejorna själv med dina bara händer efter all smärta de åsamkat dig.
Mja jag blev faktiskt inte förvånad, jag är van på nåt sjukt sätt? Det blir väl så.. Nåja bara att hoppas att den inte ställer till med något djävulskap.. Tack raring!