Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-06 11:44:08 följande:
    Åhh jag är sugen på smoothies och chokladdoppade Ahlgrens bilar.
    Fundersam

*funderar*

Nope, inte min kopp te idag.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*mår verkligen illa nu*

• Perry the Platypus

Tar 20 minuter till innan käket är klart nere i ugnen.

• Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-11-06 12:31:50 följande:
    Jag sitter hemma och slappar jag. Är för sjuk för att vara på jobb.
    Vadf är du för sjuk?

Själv mår jag inte lila illa längre efter att ha fått i mig mat. Men jag är fortf. inte pigg idag.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-06 12:44:06 följande:
    Men sen finns det en omröstning på expressens hemsida också och där är det bara ca 10% av männen som svarat att de vill ha en "kärleksrelation" med henne. Kanske fel uttryckt då? Borde så "knulla henne" istället.
    Musiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik å romantiiiiiiiiiiiiiiik

*sjunger menande för mig själv*
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-06 12:44:59 följande:
    Jag har två Daim och ett Plopp i min handväska.  de ser jag fram emot.Bella - kör ni GI nu eller???
    Nej, vi kör def. inte GI.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-06 12:47:02 följande:
    Får man ta hunden med sig på måndag förresten?  Surfer och Jr. är på pingisträning och sen hockey nämligen.
    Det kommer en väldigt djurrädd tjej så han kan inte vara med oss isf utan får sitta instängd nånstans då. Det måste kissarna göra.
  • Perry the Platypus

*pustar ut*

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-06 12:54:10 följande:
    Åhhh, då blir han nog inte så glad. Men det var först kl 19 va? Då kan jag komma utan honom så får han vara ensammen hemma i ett par timmar. Det går säkert bra...även om det svider i ett litet mattehjärta att lämna en ylande hund ensam hemma.
    Skulle den djurrädda tjejen inte komma så lovar jag att ringa och tipsa.
  • Perry the Platypus

PP - du får nog låsa med dubbla lås för nu är hon lös igen.

Svar på tråden dårt asöires setuG