• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

ja.. borde vara gratis att skrika. Sant!

Och jag har bara tre mannagryn med samme man. Losar. Dessutom tvingar min man mig att gå till tevesoffan nu. Inte för att vi har någon teve. Har inte råd med licensen. Men vi tittar lite på tavlan vi har (en, en plansh egentligen), och med lite ansträngning ser flygplanen ut att röra sig mot himlen. Men jag tror inte vi ska ha sex ikväll. Längtar bara efter PP nu. Om hon inte skrikit mig i örat bara.. vill så gärna få fortsatt höra hennes sexiga röst...!!! *suck*

• KarJac
    Fruen fra Norge skrev 2008-10-07 21:41:23 följande:
    Jag har ett jävligt stort i-landsproblem....Klokkan 22:00 är det Deadliest catch och House på tvn. Vad gör jag?*tittar desperat rundt i tråden*
    DU GÖR DIN PLIKT SOM MIN HUSTRU, DET VAR LÄNGESEDAN NU!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • gutegirl

KRabbfisken!!

Fruen fra Norge skrev 2008-10-07 21:41:23 följande:
    Jag har ett jävligt stort i-landsproblem....Klokkan 22:00 är det Deadliest catch och House på tvn. Vad gör jag?*tittar desperat rundt i tråden*
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • KarJac
    Millimina skrev 2008-10-07 21:41:30 följande:
    ja.. borde vara gratis att skrika. Sant!Och jag har bara tre mannagryn med samme man. Losar. Dessutom tvingar min man mig att gå till tevesoffan nu. Inte för att vi har någon teve. Har inte råd med licensen. Men vi tittar lite på tavlan vi har (en, en plansh egentligen), och med lite ansträngning ser flygplanen ut att röra sig mot himlen. Men jag tror inte vi ska ha sex ikväll. Längtar bara efter PP nu. Om hon inte skrikit mig i örat bara.. vill så gärna få fortsatt höra hennes sexiga röst...!!! *suck*
    YOU KNOW YOU WANT ME! JAG HAR INGA TROSOR PÅ MIG HELLER!
  • Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 21:38:14 följande:

NÄR DU BLIR 47 KAN DU ÅKA TILL GAMBIA OCH BEFRUKTAS AV NÅN SOM VILL HA PUT: DU FÅR MÖRK UNGE; HAN FÅR PUT; ALLA GLADA!
    Du är SMART för faen!

Gäller bara att jag har samlat pengar till dess då. Bara tretton år kvar....hmm
  • Fruen fra Norge
    KarJac skrev 2008-10-07 21:41:57 följande:
    DU GÖR DIN PLIKT SOM MIN HUSTRU, DET VAR LÄNGESEDAN NU!
    *strippar för PP*
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-10-07 21:42:41 följande:
    YOU KNOW YOU WANT ME! JAG HAR INGA TROSOR PÅ MIG HELLER!
    jag har. de är inte så behagliga att ha kvar på bara. blir så kallt strax....
  • gutegirl

Ja, pengar kommer du behöva, för du får betala kalaset åt hela hans släkt.

Millimina skrev 2008-10-07 21:42:44 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 21:38:14 följande:Du är SMART för faen! Gäller bara att jag har samlat pengar till dess då. Bara tretton år kvar....hmm
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Fruen fra Norge
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 21:42:01 följande:
    KRabbfisken!!
    Maken löste problemet för mig. Han spelar inn Krabbfisken på dvd:n i sovrummet. Phu, blev ju rätt nervös ju.
  • KarJac
    Fruen fra Norge skrev 2008-10-07 21:43:19 följande:
    *strippar för PP*
    *sätter på lite soft musik och tappar upp en kanna vodka*
Svar på tråden dårt asöires setuG