• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    Millimina skrev 2008-10-07 23:00:23 följande:
    *garvar. och slocknar* Puss på er.
    Poss! Inte sova för miket, inte pra när du ska vara här i tråd. Hela dagarna lång.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • DanBe

började undra om det var att jag återkommit från att ha legat i koma som skrämt bort alla...

• KarJac
    DanBe skrev 2008-10-07 23:04:08 följande:
    började undra om det var att jag återkommit från att ha legat i koma som skrämt bort alla...
    Klart det är. Du har på något sätt lyckats göra alla på smällen så att de somnar mitt i en sked Häägen-Dazs Cookie dough varje kväll. Starkt gjort för att ha legat i koma. Du vet ju hur kvinnorna i tråden är! De ser inte det som våldtäkt utan mer välgörenhet att föra dina gener vidare.
    Så, det är väl ditt fel egentligen.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • DanBe

Jaså det var så det gick till. Hoppas det var lika underbart för alla andra som för mig! Men det var det säkert. De brukar tycka så.

Nehej, ledsen att överge dig ensam här KJ, men nu måste jag sova för att orka med alla papper som ska vändas imorgon...

• Fröken Sophia

God morgon!

Idag var Surfer Jr uppe, åt frukost och borstade tänderna INNAN min väckarklocka ens hade ringt. Sen plockade han ur diskmaskinen

Ahhhh...jag har pli på honom när hans far inte är hemma!

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 08:08:25 följande:
    God morgon!Idag var Surfer Jr uppe, åt frukost och borstade tänderna INNAN min väckarklocka ens hade ringt. Sen plockade han ur diskmaskinen Ahhhh...jag har pli på honom när hans far inte är hemma!
    Hmmm.... jag jobbar extra på BRIS och jag fick just ett samtal från en liten ledsen pojke som berättade om smärtsamma elchocker....
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-08 08:10:37 följande:
    Hmmm.... jag jobbar extra på BRIS och jag fick just ett samtal från en liten ledsen pojke som berättade om smärtsamma elchocker....
    *viftar med elchocksapparaten med ett sadistiskt leende på läpparna*
  • Fröken Sophia

Ska jag ta med den på lunchen?? Kittlar så skööööööönt på lägsta spänningen.

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 08:15:02 följande:
    Ska jag ta med den på lunchen?? Kittlar så skööööööönt på lägsta spänningen.
    Oouuuhhh!!!

Kanske bättre än min delfin rentav????
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG