dårt asöires setuG
Pynta skrev 2008-12-05 23:05:14 följande:
Pynta skrev 2008-12-05 23:05:14 följande:
UUUUUUUH. Vad görs? Snart ska vi på julbord med KBS jobb. Och säkert en massa spex och lekar osv, usch vad jag hatar sånt...
Igår natt slog vi vad med extrasonen eller han sa att han skulle va uppe till kl 10 i morse annars skulle KB städa hans rum och om han inte skulle va uppe skulle han bli skyldig oss en hel totalstädning av huset. Klockan är nu 12 typ och ingen extrason uppe. Han skall dessutom just nu vara hos sin tjej hade de bestämt. Åh va skönt att få hela huset städat
haha
Shit?!
Min brors tjej har flippat ur igen.
Nu skall vi bege oss på julfest vi ses sen.
MissKaos skrev 2008-12-06 12:14:48 följande:
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-06 12:18:28 följande:
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-06 12:33:33 följande:
Hej gladers. Jag dricker must och äter chips och är övertrött och vet inte vilken tråd jag är i ens.
VA I HELVETE!? nu har extrasonen druckit upp min must en hel 1,5 liter, jag hade den på kylning och har fått ett ynka ljummet glas av denna underbara dryck. FAN!
Jag kan inte dricka vatten det får mig att må illa /något med tabletter tror jag.
Så hittade KB en tetra juice i skåpet. Den är också varm så nu måste jag dricka varm juice. Tog en tusch och skrev på tetran: GE FAN I MIN JUICE p.s jag har klittat denna tetra, men var?
Hoppas budskapet går fram...
Undrar vad hans tjej tänker om oss i familjen?