Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-06 23:09:31 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-06 23:07:54 följande:
    Varit grå hela eftermiddagen
    Vad läbbigt
  • Garageänkan

Tja. Nu kom min bror och hans kompis hit. Det var ett tag sen. Det känns bra att han är här nu och inte med den galna kärringen...

• Garageänkan

Nu åkte KB och alla andra som var här iväg en stund. Jag sitter och sippar juice och är på gott humör... tänker alla sova nu?

Om ni undrar vad min bror är för kuf så är det så att han varit missbrukare och denna tjej "räddade" honom ur missbruket men har i princip blivit hans nya missbruk. Hon har beskärt bort hela hans liv och tagit över det och gjort han till en marionett. Det är ungefär som när en kvinna blir slagen men inte lämnar mannen men tvärtom. Han måste inse det själv för att komma ur det. Visst har han kanske fattat det nu men han vill ju barnets bästa också och jag förstår om han inte vågar lämna barnet ensam me henne...

• Garageänkan

Tant Greta skrev 2008-12-07 00:59:30 följande:

Vi ska kolla på film Fick du mat på julbordet? Låter som att din bror kan klara sig själv numer?Dumpa bruden!
    Kokt potatis, kokt morot, kokt broccoli. Och grönsallad...
  • Garageänkan

Tant Greta skrev 2008-12-07 01:05:20 följande:

En riktig festmåltid
    Helt klart värt 34 euro...eller så inte. Tom köttätar KB tyckte det var äcklig mat. Verkar som ingen gillade det fakltist.
  • Garageänkan

Det var ett Emo hit ikväll, Haha haha vad underhållande.

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-07 01:28:25 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-07 00:55:36 följande:
    Ja, det där är ju ett jäkla dilemma Kan han inte kontakta en jurist?
    Vet faktiskt inte. Får se hur det går nu men hoppas det löser sig till det bästa.
  • Garageänkan

Pynta skrev 2008-12-07 01:31:34 följande:

siamusen skrev 2008-12-07 01:28:25 följande:
    Och så ska han börja föra anteckningsbok med tid, plats och datum och annan info över alla knäppigheter hon gör. Mot honom ovh mot barnet. En dag kan dessa anteckningar vara otroligt viktiga.
    Ja det får man hoppas. Han är utan telefon nu och pengar också de har hon tagit så han fick ringa hos oss och fick pengar av mamma till taxi.
  • Garageänkan

Det har varit så många turer fram och tillbaks mellan dem så man har nästan slutat bry sig men nu är det ju ett barn som kommer ikläm... nu vill ja sova men väntar på Kb.

Svar på tråden dårt asöires setuG