Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Nu fnissar han och säger att han sa allt det där bara för att jag citerade honom.

"Looooser" säger han lite häftight och poppar in Blades till slut.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Jag älskar mitt liv.

• Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-11-08 22:32:18 följande:
    men nu är det bara en vecka kvar, sen kommer jag hänga här som vanligt igen och ni kommer bli aströtta på mig (särskilt bella)
    Hur blev jag inblandad??
  • Perry the Platypus

Fan, jag kommer inte få nån påsättning ikväll heller.

• Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-11-08 22:45:05 följande:
    det vet bara gud.
  • Perry the Platypus

I onsdags blev vi osams, i torsdags snackade vi oss sams men jag bangade make up-sex, igår var jag för trött, imorse hade vi en minigris i sängen och ikväll var Ego för trött och har nu somnat. NÄR SKA JAG FÅ NÅT????

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-08 22:55:38 följande:
    Men spela inte så jäkla svår då! Du ska ju vara kåt,glad och vacker.Alltid. Annars slutar det i en Är han otrogen-tråd på FL*vet*
    Kåt glad och tacksam tror jag det ska vara, annars har du ju rätt. Men om jag väcker honom nu så blir det nog inget porr ändå utan mest morr.
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-11-08 22:56:59 följande:
    är du kåt eller vill du bli gravid?
    Ingetdera i nuläget, men annars tycker jag att det skulle sitta bra med ett skjut så kanske det onda i tjejmagen släpper.

*pragmatisk*
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-08 23:00:02 följande:
    Näe,inte tacksam..gillar inte det ordet i det sammanhanget.Vacker är du naturligt,så det passar bättre
    Söt du är.

Tror jag.
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-11-08 23:00:32 följande:
    min kille säger att alla killar vill bli väckta av att någon suger av dem
    Din kille tycker att alla bra filmer har en dvärg med.
Svar på tråden dårt asöires setuG