Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*...och förvisar siamusen och pynta till ett svart hål där de får skämmas i evighet för att de har missat kents storhet*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 14:54:08 följande:
    Kommer "djurrädd"???
    Djurrädd har inte svarat men jag måste utgå från att hon kommer eftersom hon sedan tidigare anmält sig. Sorry stumpan!
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-11-10 14:55:48 följande:
    Så du är ltie Zigenare då??

JAg brukar säga att jag är ltie halvblatte eftersom jag delvis är Vallon.

Dessutom har jag en 25% finne imagen. Vilken blandning.. Finne, Smålänning och VAllon?

*blir rädd för avel*
    Det är väl perfekt - det blir ju inte inavel på en sån blandning!!
    MissKaos skrev 2008-11-10 14:55:48 följande:
    *håller upp HV halsduken*
    Och varför då om jag får fråga?
  • Perry the Platypus

*jobbar inte lika hårt längre* Generad

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 14:53:05 följande:
    Min mamma härstammar också från vallonerna (samt resandefolket). Men min pappa är bleknorrlänning.
    Du kan inte fått många gener från henne då, blekfis.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 14:59:11 följande:
    Äsch det är bara så att jag vet planeringen för kvällen med rastning av hund osv. Kan hända att jag kommer lite senare än kl 19 för att få ihop det.
    Dä ä lungan dö.
  • Perry the Platypus
    MissKaos skrev 2008-11-10 14:59:14 följande:
    Du spottar ju mot småland.HV är så bra så den halsduken skulle du ju inte spotta på. inte om du är ngt så när ok i huvet iaf.Mm... en salig blandning. Vägkorsning?
    *torkar min tjusiga rumpa med MK:s töntiga halsduk*
  • Perry the Platypus

FIIIIIIIIIIIIIIIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 15:01:32 följande:
    Hmm, okej då.Ta "dän" något. Är det typiskt östgöstadialekt eller???
    Yepp.
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-11-10 15:01:35 följande:
    *Mitt pluggande är i det närmaste obefintligt*
    Du missbrukar dina stjärnor. *blänger över lärarinnebrillorna*
Svar på tråden dårt asöires setuG