Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Pynta skrev 2008-12-07 01:37:50 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-07 01:35:49 följande:
    Bor dom ihop?
    Jepp.
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-07 15:45:13 följande:

Samma här, ungefär.
    Jag har varit fresmäklare mellan en massa folk och det tar på kan jag lova. Vi har erbjudit bror ett rum här och bebisen.
  • Garageänkan

Jag är glad. KB har köpt en ny gitarr åt sig och en rosa ipod åt mig. Vi ska inte ge julklappar åt andra än barnen på julen så vi fick våra idag Nu ska jag kasta i mej maten och iväg på jobb igen...

• Garageänkan

Fröken Sophia skrev 2008-12-08 20:40:17 följande:

Vi förstår precis vännen.
    Njeee, inte kul. Har suttit och antecknat alla psychobitchen gjort under tre års tid för att bror ska ha nåt att gå på om de blir rättegång
  • Garageänkan

Hej allesammans!

Jag är så himla seg i skallen. måste vila hela tiden

Nästa vecka får jag semester. Superskönt! Från den 18:e till den 7:e är jag hemma och softar. Så skönt!

En sak som är jättebra, jag köpte boken Äntligen ickerökare till KB i present, han håller på och läser den varje kväll och nu när han kom hem tog han sin bok och började läsa igen... Han verkar tycka den är bra iaf så förhoppningsvis klarar han att sluta röka nu. Han slutade inte med nikotinhjälpmedel

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-11 17:50:32 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-11 17:48:54 följande:
    Skönt med semester Haller tummarna för KB ocksa. Har han försökt manga ganger?
    Ja halvhjärtat kanske, men han fick ju början i magen så det kan va svårare att sluta då, hans mamma (och pappa) tokröker ju och hon rökte me han i magen osv... massor.

Hoppas han börjar tänka på annat , jag skall också läsa boken sen när han är klar mest för att jag är nyfiken jag slutade ju på egen hand.
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-11 17:54:31 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-11 17:53:20 följande:
    Det blir ju tydligen lâttare ju fler ganger man försöker sa vi far hoppas pa det
    Ja det får man hoppas... jag är faktiskt helt förvånad av att han ens försöker
Svar på tråden dårt asöires setuG