Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Nu skall jag ladda upp bilder från möhippan på fb

• Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-11 17:57:53 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-11 17:57:06 följande:
    Skoj! Maste jag kolla sen
    Nu är dom uppe, jag hade inte med kameran i spa och poolen och bastun dock synd va?
  • Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-11 18:40:22 följande:

Tack för  julkortet GÄ!!! Vad himla gullig du är? *rörd* Fast mitt efternamn var felstavat....
    Okej men det kom fram iaf jag skrev musens innan ditt, musens adress tog kål på mig
  • Garageänkan

Pynta skrev 2008-12-11 18:29:26 följande:

Garageänkan skrev 2008-12-11 17:55:42 följande:
    Hälsa honom, att om han slutar så ska jag också göra det. Och gamla Pyntan är en ingrodd rökare dvs. 1 pkt /dag dom senaste * räknar år* Fy fan...26 åren.
    Om han lyckas med boken så lyckas du säkert med boken för kvinnor, har du testat den? Äntligen ickerökare kvinnor av ALlen Carr?
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-11 19:00:04 följande:

Kul att proppen inte kommer hem
    Har han rymt?
  • Garageänkan

siamusen skrev 2008-12-11 19:10:27 följande:

Han âr vâl pa jobbet. Inte pratat med honom sen imorse da jag var arg. Gasse ser ut som Angelina Jolie förresten. Plutläppar.
    Botox?
  • Garageänkan

Nu tänker jag tammefan bli nude i duschen och sen sova... men i sängen

• Garageänkan

Hejsan, kikar in snabbt innan jag ska på kalas, nu finns det en massa bröllopsbilder på FB och jag borde ha varit och handlat mat i sverige idag men vi missade båten för varken min eller KBs telefoners alarm funkade i morse. Satan.

• Garageänkan

Jag är superirriterad. Extrasonen verkar inte ha så många hjärnceller. Han har plockat i diskmaskinen med alla saker med öppningen uppåt. Så alla kastruller osv var fulla med fettigt gammalt vatten som luktade kycklingflott.
    Va ? varför måste man sätta öppningen neråt?

Jag blir så trött. Han har ju säkert plockat ur och i maskinen säkert 100 ggr i livet.

• Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-14 16:35:35 följande:

Meh. Jag brände mig på ugnen nyss när jag skulle ta ut tomtegröten
    Usch jag hatar ugnar
Svar på tråden dårt asöires setuG