Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*skuttar iväg*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 15:04:40 följande:
    *stirrar avundsjukt och nästan hätskt på*Måste. Få. Lussebulle. Med. Julmust.
    *fnissar*
  • Perry the Platypus

Idag gjorde jag något väldigt o-Belligt. Jag gick till systemet 09:55 och köade i en lång kö för att få köpa årgångsglögg. Väl inne drabbades jag av hysteri och köpte 4 flaskor. Generad

• Perry the Platypus

*hatar faxen som står och piper*

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 15:24:14 följande:
    Då får vi la hoppas att den e go'....
    Mhm.. Alla jag pratat med säger det iaf. En ska jag och Ego ha, två ska vi bjuda släkten på i jul och en ska sparas till nästa jul.
  • Perry the Platypus

Nu ska jag. Ses!!

• Perry the Platypus

God kväll!!

*tillbaka efter två dagsr intensivutbildning på Ekbergshof i Uppsala*

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 20:38:32 följande:
    Varför i helvete kan jag inte citera när jag sitter hemma och skriver???? Precis hur intensivt var det Bella?!

Intense.........
  • Perry the Platypus

Samma här. Ligger och smygfiser undet täcket och är så jäkla däst efter två dagars konferensmat...

KarJac skrev 2008-11-12 21:05:03 följande:
    *ramlar in* Gud vad jag har ätit idag. Fy fan.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-12 21:17:16 följande:
    VIlken tur att ni inte bor ihop och jag inte hälsar på hos er just nu!
    Ja, det ska du nog vara glaaad över.
Svar på tråden dårt asöires setuG