Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-13 13:49:00 följande:
    Japp, men det funkar inte.
    Kan det vara så att hans mage inte tål ersättningen?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-13 13:53:37 följande:
    Jag har inte testat den varianten. Föll direkt för lakritsshåkladen. Fast den som de har på Island är godare, för shåkladen är mörkare och lakritssmaken är mer framträdande.
    Men ere asså Marabou 100- elelr 200-gramskakor med lakrits vi snackar nu? När kom de???
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-13 13:55:39 följande:
    Jo, det tror jag den gör. Han har ju ätit samma hela tiden och han verkar inte ha ont.Lag och lekte i sitt gym och började helt plötsligt gallskrika och nu vill han inte sluta.jag funderar pa om det kan vara vaccinationen han fick eller om han är hungrig hela tiden, typ har en växtperiod eller liknande.
    Det är inte unge herr Gaston som lappat till honom i smyg då?
  • Perry the Platypus

Jaa du, musen, det vete 17 vad det är. Men jag har aldrig hört talas om en spädis som får kolik efter så lång tid - snarare brukar den ju ge med sig vid ca 3 månaders ålder. Varför inte ringa fabbo dottore för säkerhets skull?

• Perry the Platypus
    Solfisa - inboxa din mailadress.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-13 14:18:55 följande:
    Du klarar det själv så bra så.
    Ja visst gör jag.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-13 15:40:23 följande:
    Nej, nej, den finns inte i sån', och jag misstänker att den här "dubbelbiten" som jag ägnat två dagar åt att snaska i mig kanske blir den sista jag får.
    Ereensåndärinvandrarsjåkkla??
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-13 15:44:50 följande:
    Nej absolut inte. Det är Marabou chock-o-licious Mjölkchoklad med lakrits.
    Aha.

Kolla mailet nu!!
Svar på tråden dårt asöires setuG