Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-14 12:51:34 följande:
    Men brukar man pussas på lunchmöte?*tänker efter*Fast det gjorde vi faktiskt inte Jag höll honom under armen bara när jag gick, eftersom jag har lite ont, annars var det inte mycket romantik över det hela.
    Du hade fått mer med mig.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Suri skrev 2008-11-14 13:02:16 följande:
    Min 13 åring vill pierca sig i läppen, får hon det?
    Näe, för folk med såna piercingar ser korkade ut och får då sämre betyg i skolan.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:15:17 följande:
    *ångrar djupt mitt val av lunchdejt*
    *nickar vist*

Gör inte om det här misstaget nån mer gång.

Jag har f ö fortfarande inte fått nån lunch.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-14 13:16:24 följande:
    Vad är skillnaden?Piercat öra eller läpp?
    Kan vara en jäkla skillnad för en framtida arbetsgivare.
  • Perry the Platypus

Du och jag är verkligen trådens moraltanter, Solfia!

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:18:55 följande:
    Nej jag looooovar. ska inte du äta nåt' idag då?
    Näe. Då blir jag nog smal igen.

*ser hoppfull men korkad ut*
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:20:43 följande:
    Nåja, nån ska ju vara det. Vi måste ta vårat ansvar i den här degenererade världen. Sådedå.Jag misstänker f ö att Krätchen har en piercing i läppen
    *är hjärtans gärna en moraltant*

*tror också att Kreta ser artificiellt korkad ut*
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-14 13:21:58 följande:
    Men hon är 13.Förmodligen en massa år innan h*n söker arbete.H*n kanske tröttnar innan dess.
    *ser sträng och benhård ut*
    Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:22:02 följande:
    Dagens svåra val.Fikabröd eller Daim?
    Min inre språkvårdare säger att du har valt fel ord mellan mumsen.....
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-14 13:22:56 följande:
    I klittan!
    Fundersam

Whatever makes you happy, dear.
  • Perry the Platypus
    Suri skrev 2008-11-14 13:23:40 följande:
    haha, ni låter som det gör i mitt huvud just nu...NÄ, jag gillar inte piercingar. Tycker det är fult. Men det är ju inte jag som ska ha den. Hennes bästis har en i överläppen så jag förstår att hon också vill ha.Som tur är så har hon tandställning och får inte piersa sig för tandläkaren. Men den ska av i vår (efter 2,5 år) så jag kanske borde låta henne piersa sig om hon fortfarande vill det då. Som "belöning" för allt hon fått utstå hos tandläkaren. Det räcker ju inte med ett bokmärke direkt...
    Kan du inte försöka fresta med en stor glittrande sten på ena hajtanden istället??

*mår nu officiellt illa av hunger*
Svar på tråden dårt asöires setuG