Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Centurion skrev 2008-11-14 13:25:15 följande:
    Nåt fel med det eller?
    Var och en blir salig på sin tro.  Inget vasst metallföremål skulle då få komma i närheten av mina nedre regioner.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-14 13:30:52 följande:
    Men snälla du. Gå och ät något då.
    *äter något obehagligt jag hittade nere i köket*
  • Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-11-14 13:40:22 följande:
    Bläää, fast onekligen jävligt kaxigt gjort.Opiercade Ickan funderar förresten på om 30-årskrisen ska resultera i ett par öronpiercingar.
    Min mamma piercade flera hål i öronen när hon blev 60....
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-14 13:43:53 följande:
    Taueringar ÄR fint!Min är fin!
    Min är ful och ogenomtänkt.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-14 13:49:05 följande:
    mmsutbyte?
    Done!
  • Perry the Platypus

Greta - var det en liten kisse på din bild?

Min tatuering är det kinesiska tecknet för kvinna och sitter i korsryggen. Den är så illa gjord!!

• Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-11-14 13:55:43 följande:
    Undrar om texten transformeras in till något annat när skinkorna börjar forma om sig med åren...
    Entrance either side?
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-11-14 13:57:04 följande:
    Änd smart änd tattoad änd pörchad.. Ajm teh bäst helt änkelt
    Märkte du också vad tyst det blev efter det inlägget?
  • Perry the Platypus
    Perry the Platypus skrev 2008-11-14 13:54:34 följande:
    Greta - var det en liten kisse på din bild?Min tatuering är det kinesiska tecknet för kvinna och sitter i korsryggen. Den är så illa gjord!!
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-11-14 14:04:46 följande:
    Jag är vacker som jag är. Typ. Liksom. Eller ja, ofta naken i alla fall.*fläker*
    *blundar*
Svar på tråden dårt asöires setuG