• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 22:32:36 följande:
    Jaha jag trodde3 Sune skulle komma då, vad fel jag hade?Bea övar på Ja må han leva igen
    Ja, ännu vet vi ju inte vem det är som kommer. Vi gissar hejvilt här hemma. Bea kan ju sjunga för Sune också?! Han har ju sin snittelsedag imorgon!
  • Millimina

Suri, vet ni att det är en grabb? Vad har ni sen förr?

• Suri
    Tant Greta skrev 2008-10-08 22:31:39 följande:
    Wow vad kul!Vilken tid?ska tänka på dig då! 
    Vi ska vara där 07:00. Sedan vet jag inte hur fort det går. Vi är först om det inte kommer något akut emellan. Så, när ni äter frukost kan ni ju tänka lite på mig...?
  • Fåret Shaun

Ja hon sjunger för fullt, funderar på hörselskydd imogon

Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Suri
    Millimina skrev 2008-10-08 22:35:16 följande:
    Suri, vet ni att det är en grabb? Vad har ni sen förr?
    Vi har en av varje (ni vet, mönsterfamiljen). BM sa på UL att det var en pojk. Så vi tror på henne tills motsatsen är bevisad.
  • Millimina

Trogga, skrattade ordentligt åt den improviserade nappen. Hade nästan tänkt gå upp i skogen för att ta en kik på er i eftermiddags, men jag hade så roligt här, med alla personlighetstester. Nästa onsdag, samma tid, samma plats?

• Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-08 22:37:24 följande:
    Trogga, skrattade ordentligt åt den improviserade nappen. Hade nästan tänkt gå upp i skogen för att ta en kik på er i eftermiddags, men jag hade så roligt här, med alla personlighetstester. Nästa onsdag, samma tid, samma plats?

Stalker?Stod det något om det i personlighetstestet?
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-08 22:37:24 följande:
    Japp och då ska jag vara där hela tiden, lämnade fisen där sovandes och stack till bvc själv. Suri vilket bvc kommer ni tillhöra?
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 22:42:06 följande:
    Japp och då ska jag vara där hela tiden, lämnade fisen där sovandes och stack till bvc själv. Suri vilket bvc kommer ni tillhöra?
    Jag vet inte. Hur vet man det?
Svar på tråden dårt asöires setuG