• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 22:55:25 följande:
    Jo ok, men man måste stå på sig. Vår är amningsfanatiskt kommunist, och tycker man ska barnsäkra allt man kan. Sen att man inte kan säga åt en tvååring vad de gör felför det fattar de inte. ÄVEN ATT DE NONCHALERADE aGGES EKSEM VID ÖRONEN FAST HAN BEHÖVDE ANTIBIOTIKASALVA DÄR
    Hon kan ju försöka med mig... *guggar händerna*

Ja vi ska styla honom ordentligt så ni känner igen honom.
  • Suri

Å, Trogga. Så underbar. *gråter*

Är liiite känslig just nu. Kan inte fatta att jag ska få en sån där söting imorgon. Är det inte helt otroligt?

• Fåret Shaun

Ett år sen nu är han en blond heffaklump

Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Suri

Nä, nu ska jag försöka sova i alla fall. Men först måste jag ju ta en dusch... Skrikandes Så fånigt.

Leta efter den sötaste bebisen på webbisarna sen.

Vi hörs!

• vickis75

Wieeee vad spännande! *skuttar*

Ajm pjååår evil, såreså!
  • Fröken Sophia

Borde väl vara klart. Eller skulle hon vara på Ackis kl 7?? Det fattade jag aldrig riktigt. Jag tycker kl 9 verkar vara en bra snittid annars

Åhhhh...nu längtar jag själv faktiskt måste jag erkänna. Jag vill snusa och känna och peta och pilla på den där vildingen som ligger i min mage

Svar på tråden dårt asöires setuG