Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-17 10:20:44 följande:
    VArför inte det?
    Det "bara är så". I o m att gruppcheferna även handlägger ärenden så kan man inte ta in en rookie som ska läras upp för då lär den inte åtnjuta någon större respekt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-17 10:28:07 följande:
    Men det kanske finns de som jobbat med att handlägga på andra kontor som kan passa utmärkt? Det brukar vara svårt att basa över tidigare kollegor.
    Ja, det vore en klart bättre lösning. Ska ta upp det.
  • Perry the Platypus
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-17 11:14:56 följande:
    Sanningen kom fram..... www.familjeliv.se/Forum-4-121/m37498156.html
    Hänger inte riktigt med i alla vändor...
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-17 11:31:06 följande:
    Bellapella - vet du när du får mina Gangstar kläder?
    Vet ej.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-17 15:17:16 följande:
    Nu ska proppen borra *poppar popcorn*
    *hukar*
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-17 15:24:18 följande:
    Jo men hur vet vi att det är sant. Hur vet vi att något alls av det som står i tråden är sant? Hur vet vi att vi finns? Finns gud??? *börjar se vanvettig ut*
    *ger Solfia en fin vit tröja med långa mysiga ärmar*

Så, krama om dig själv nu så ska jag bara fixa en liten grej här bakom. Oskyldig
  • Perry the Platypus
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-17 15:27:29 följande:
    Jag vet... *viskar* Har läst msnsamtalen.....
    Var sjutton har du fått tag i dem??
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-17 15:30:06 följande:
    *snugglar in mig i myströjan* *ser nöjd och lugn ut* Vad var det i sprutan jag fick??
    Ehh, bara vitaminer och lite fina örtavkok.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-17 15:34:43 följande:
    Klart han vet Fl är en tönt btw.
    Är hela FL en tönt?
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-17 15:38:34 följande:
    ja
    Ok. Själv tycker jag mer att FL-ansvariga borde torka sig och börja jobba lite på tillgängligheten.
Svar på tråden dårt asöires setuG