Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

En kanin.

Jaa, en kanin. Två, tre fyra fem sex kaniner.

En två tre fyra fem sex sju fåglar.

Jaa, en två tre fyra fem sex sju fåglar.

Grodor.

Hur många grodor är det då?

En två tre fyra fem sex sju åtta grodor.

Jaa, en två tre fyra fem sex sju åtta grodor.

Johan Wahlström måse velat skjuta sig på sitt kommentatorsjobb emellanåt.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-11-17 19:46:49 följande:
    Jag tycker Johan W är rätt så het.
    Tycker du ju inte alls.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-11-17 19:49:46 följande:
    Varför?
    Varför inte?

Ok. Ska till Ullared.
  • Perry the Platypus

Ni är f ö elaka låtsaskompisar. I min värld finns det bara snälla låtsisar - elaka slutar man helt sonika låtsas om.

*ser hotfull ut*

• Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-11-17 20:01:55 följande:
    Jag ger fan bort M gratis, Idag hade han trotsanfallet from hell. Han skrek okontrollerat ihela vägen till dagis, och slog tanterna och sparkade mig. Ena tanten ville inte släppa in oss ens. Jippi. Men man får väl en son man förtjänar antar jag. I natt hade han också anfall för han ville inte sova. Satt bara och försökte lungan honom och önskade att ingen ringde snuten eftersom det måste ha väckt hela gatan och det lät som vi torterade honom.
    Kan det vara Slip Knot som spökar fortfarande?
  • Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-11-17 20:07:58 följande:
    Ja, jag skall aldrig mer klaga på något. Detta är det värsta jag varit med om. Jag började lipa på dagis tänkte lägga mej ner och självdö.
    Jag vet ungefär hur du har det. Jag får ganska ondskefulla fantasier i huvudet när sånt händer här hemma.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-11-17 20:10:16 följande:
    Öhm. Ullared? Huvva, stackars Bella.
    Hördududu - jag har glatt mig i två månader åt den här resan, så lite feber och halsont ska inte få stoppa mig!!
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-11-17 20:46:56 följande:
    Och du ger dig in i helvetet helt frivilligt? I will pray for you.
    *väser dovt*
  • Perry the Platypus

Nu är jag synsk.

..

....

Jag ser att Gute har fått en gröning.

Svar på tråden dårt asöires setuG