Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-17 15:40:34 följande:
    Ohhh...kan man få mera????
    Du kan få receptet, men du kommer väl inte tycka att det är den bästa örtavkokten i världen ändå va??

*blänger*

F ö så kom kollegan förra vekcan och ba' "Oj, jag glömde i måndags och min mobil hade gått sönder".. Suck.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-17 15:47:27 följande:
    Nej jag kommer väl förmodligen inte att göra det va?! Äsch, där kände jag mig som världens mest otacksamma gäst faktiskt. Kakan var verkligen supergod!
    Själv var jag väldigt stolt över dig. Trodde inte du ens skulle klara dig pass bra socialt irl.
  • Perry the Platypus

*tittar förbryllat på Smallville*

Titar folk verkligen på sånt här trams på riktigt?

• Perry the Platypus

Hela dagen har gått åt till att oroa mig för at jag ska behöva byta chef igen. Fan vad less jag är på det här. Jag har funderat fram ett har stycken som faktikt skulle kunna göra jobbet bra, men dessvärre kommer nog ingen av dem söka utan bara idioterna.

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-17 15:58:13 följande:
    Nej, har väldigt lågt ställde förväntningar på mig själv. Jag var så glad att du vågade bjuda in mig, men jag antar att du hade förvarnat dina vänner?? De tittade menande på varandra hela tiden och fnissade bakom min rygg.
    Ja, men det vor nog för att du luktade så konstigt. Kanske dags att inse att wc-ankan inte ska in i alla skrymslen?
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-17 16:08:46 följande:
    ät bajs och gurgla dig i kiss!
    Jag tycker du har en ganska tråkig attityd gentemot Solfia.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-17 16:10:59 följande:
    Tycker du? Mjaaa...vet inte om jag håller med dig. Förresten har du celluliter pa en skinkan har jag upptäckt. Tycker du ska photoshoppa din bild.

*avreggar mig av skam*
  • Perry the Platypus

*gäspar*

Imorgon blir jag hämtad HALV SEX (japp, 05:30) av mina kompisar.

• Perry the Platypus

En kanin.

Jaa, en kanin. Två, tre fyra fem sex kaniner.

En två tre fyra fem sex sju fåglar.

Jaa, en två tre fyra fem sex sju fåglar.

Grodor.

Hur många grodor är det då?

En två tre fyra fem sex sju åtta grodor.

Jaa, en två tre fyra fem sex sju åtta grodor.

Johan Wahlström måse velat skjuta sig på sitt kommentatorsjobb emellanåt.

Svar på tråden dårt asöires setuG