Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Åh, måste ju ta en bild som du kan lägga ut Shaun!

Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina
    Pynta skrev 2008-12-13 00:31:07 följande:
    Från det ena till det andra. Det här med att vara plus-medlem, hur bra är det egentligen? Vad är fördelarna och tycker ni att det är värt pengarna?
    Stinker!
    Inga tjugo kronor i månaden värt tycker jag. 
  • Millimina
    Pynta skrev 2008-12-13 00:48:28 följande:
    Millimina skrev 2008-12-13 00:45:51 följande: Men VARFÖR går det inte att citera Milli?! Ytterst irriterande. Nåväl. Tack för ett klart och rakt besked.
    Jag tror det hänger ihop med att plus stinker!
    Man får upp redigeringsfunktionsmöjligheter när man skriver här, jag kan teoretiskt göra stilen fet, kursiverad överstruken osv. Och så smileys. Det enda som fungerar är smileysarna. Så jag kan skrika av frustration.Skrikandes 
    Sen kan man stoppa in bilden i texten. Men jag lyckas bäst med det endast genom drop and drag...vilket heller inte funkar alltid. Och så kan man ha en sidfot, gömma sin sida för besökare, ha fler bilder i krypinnet och starta omröstningar. Men jag kommer inte betala tjugo kronor igen. Om jag inte kommer på något mer som skulle kunna vara bra.
  • Millimina
    Skrikandes
    Kolla om du kan drop-and-drag-pasta in en annan smiley...eller kolla html-koden på den..
  • Millimina

jag är tyvärr för dålig på att hacka datorer... men någon vet säkert.

• Millimina

Göd mörgön!

• Millimina

...Låter inte MilliManna bättre?

• Millimina
    Zimlis skrev 2008-12-13 09:28:37 följande:
    MilliHeMan *kanske*
    jaa.. det skulle vara fint!
    Asch, nu kan jag inte göra om mig. Har inget bra program i den här datorn!! En liten musche har jag alltid velat ha. Och pipskägg. Samt mer hår på bröstet! Så att det syns lite i urringningen.
Svar på tråden dårt asöires setuG