Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-17 22:10:07 följande:
    Millimina skrev 2008-12-17 22:07:54 följande: nä de tror jg nte.
    så´ du hr nte tännkt görat nå då hällr?
    Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina

(kämpar mer nu än i lågstadiet )

(och pleees kolla mina senaste alster. Jag är så sjukt nöjd!! Jag måste bara få bubbla över lite!!) 
    (oftast har jag ju beställningar på saker, och det blir aldrig riktigt lika bra som när jag får desajna själv!)
    hur è man mallig på tånårska rå?
  • Millimina
    Fåret Shaun skrev 2008-12-17 22:14:53 följande:
    Happ har råkat hälla kokande vatten på en hand och fått ett skavsår i den andra
    Maj sympatis! Urshc!
    Kan inte fika imorgon. Hinner inte. Men om du vill vara säker på att jag finns kan jag komma med lite is! Har ni röd gardin i något fönster? Heltäckande? (ev. rullgardin?)
  • Millimina
    Fåret Shaun skrev 2008-12-17 22:18:27 följande:
    nope, huset brevid har någon porrgardin Vi har oftas en vit rullgardin nere. Men om du packar nu hinner du förbi en sväng imorgon
    Vi har värsta pedantgrannarna som ska vara kattvakt. Så det är inte packningen det hänger på. Det är städningen. Ja, sen måste jag ju se till att katten inte har något dyrt att kräkas på heller.. ska kanske sprida ut tidningspapper över hela golvet.. då behöver jag inte städa! *smart* 
    Suck. Jag måste gå och sy en julklapp till. Suck. Men de får fanimej se till och uppskatta de klappar de får!!! Och mamma får ingen. Hon har inte uppskattat något jag gjort någonsin. Mohahaha. Får hon sitta där och se lång ut i fejset när alla andra får mina väskor!! *nöjd, och skadeglad*
    Och var är Sophia!? Jag var minsann tillbaka på fl bara dagen efter jag. Har hon synts till?
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-12-17 22:20:35 följande:
    DanBe skrev 2008-12-17 22:14:51 följande: yes please ska kolla milli.
    (jag är sååå fånig. jag önskar jag var sådär cool och obrydd.. jag är som en liten studsboll:"kolla mig, kolla mig, kolla mig!!!!") 
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-12-17 22:26:47 följande:
    Ja, Solfia har varit här. Vilka spel ska jag köpa till Wiin? Någon som har en som har några förslag?
    Jag gillar mario! Och guitar hero! Zelda ska tydligen vara roligt också, men jag blev inte så fast. 
  • Millimina
    Fåret Shaun skrev 2008-12-17 23:13:17 följande:
    Hallå MILLI1
    Meh, jag SYR faktiskt. Viktiga saker. Tidigare. Hm. Troligen inte. Jag pyser ur öronen! Mycket mycket. Stressömtålig. Stackars mig!
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-12-17 22:32:26 följande:
    Millimina skrev 2008-12-17 22:26:33 följande: Var det de mindre? Apcoola!!
    Åh, tack! (jag bad ju inte om det eller så...Oskyldig 
    Ja, det var sas-väskan. Hann inte skriva något om dem. Stressad osv. 
    Vad söt du är som kollade. Tack. Nu kan jag sova!
  • Millimina

www.familjeliv.se/Forum-5-163/m39371191.html

Haha!
    Nu har jag skrutit i inboxen. Fan vad mallig. Det är jobbigt. Hur blir man sådär avslappnad till saker man gjort. Jag är som lekisbarnen. 
    Shaun. Jag kan gå ut och vinka från balkongen om du tutar. Klockan fem i två sätter jag mig i bilen och åker för att hämta på dagis. Sen till estockholmo! 
    Jag börjar fundera på om jag ska offra mosters femtioårskalas på lördagen så jag kan fika med er istället.
    *funderat klart. NEJ!*
  • Millimina
    Pynta skrev 2008-12-18 00:32:58 följande:
    Milli!! Har tittat på dina väskor och dom är ju SKITSNYGGA!! Måste erkänna att när jag först läste att du höll på att sy väskor och annat så tänkte jag...du vet...lite sådär...jamen,asså väskor? Varför då? (Måste nog även erkänna att jag tyvärr inte är det minsta händig själv.) Du är jätteduktig och väskorna är verkligen snygga. * nickar bestämt*
    Åh, nu mår jag bra!
    och varför väskor? Tja.. jag har sugit av Fredrik. 
    Det var den korta versionen. Den längre är att jag hatar väskor. Och dekor. och älskar blommönster av någon märklig, genant anledning. Och så TYG! (också liiite genant.. men jag skäms väldigt lätt!)
Svar på tråden dårt asöires setuG