Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

Jag skrattar ihjäl mig!!

Corren och snippahår Vad ska jag ta mig till hela dagen imorgon utan er??
    Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina

Vilken jättefin tårta!!

• Millimina

Godmorgon, och hejdå!

Eller. Om det finns någon endaste här innan vi åker. Det känns som att man kan få ihop ett bra rim på ett brandmansduplo till någon som heter Sixten va.. Men jag är för trött. Fast. Det måste vara klart på tio minuter. Suck. Ute i sista minuten jämt. Trött på det!
    Hejdå tråden. Ses imorgon, fast då är det kallt!
  • Millimina

Heeeej! Hälsningar från Sundsvall! Gott!!!!kaffe på sandys och gratisnät. Men det börjar skymma. Fast har varit lite klarare väder häruppe. Kan dock hälsa från Glada Hudiks Frasse att han INTE vill ha besök!Penga mun

• Millimina

Och hejar också på Ellen!!! Så roligt Sophia!

Hade Jamex fått? Grattis till jamex också! Vad gör ni annat än nuppar och pluppar?
  • Millimina

Hm, jag har sovit sen hudik, här inne ligger det en snökoka vid ett träd...sorgligt...Inget man gör en snölykta av...

Pynta skrev 2008-12-19 14:31:18 följande:
    Millimina skrev 2008-12-19 14:28:36 följande: Om där finns snö ska du få en uppgift. Din uppgift består i att göra en snölykta och lämna bildbevis i tråden.
  • Millimina

hej! 

• Millimina

Tjahapp. Här är man borta ett par dagar, och ni ignorerar mig. Är ni arga? Naaaw... Felåååt. Jag dricker rosa champagne. Eller.. en sad excuse för rosa champagne. Rosa dock. Det står den för!

Svar på tråden dårt asöires setuG