• Emry

Sommarbebisar i Lund

Hej!

Här kan vi som ska ha sommarbebisar i Lund 2009 byta tankar, frågor mm

Plussade igår och svävar på moln -häftigt och fantastiskt!!

Välkomna hit allt eftersom ni plussat!

• Svar på tråden Sommarbebisar i Lund
  • anneilund

Heeeej

Jag plussade för snart en vecka sedan och det är tänkt att jag ska ha bebis allt mellan den 3:e och 5:e juni 2009.

´Jag har redan två döttrar men de är 12 och 15 så detta känns verkligen som första gången igen!!!

Finns det fler av oss i Lund??

• Emry

Hej!

Jag är beräknade till den 7e juni enligt sm. Fattar fortfarande inte att det är sant!

Har du kontaktat mvc ännu?

E nog inte så många som har plussat än, men förhoppningsvis blir vi väl några till här.

• anneilund

Jag kontaktade MVC idag och jag ska dit den 24:e för mitt första besök. I dag fick jag även en ny BF, den 4:e juni!!!
    Jag säger som du...jag fattar fortf inte att det är sant.
    Kul med en annan Lundamage att följa!!!!

• Emry

Ska ringa mvc senare i veckan tänkte jag, bara det att de har ju tokigt dåliga telefontider 11-12. Var ska du gå på mvc?

• Peur

Hej! Får jag hänga på här fastän jag bor i Genarp? Är ju iaf Lunds kommun och det kommer väl knappast finnas tillräckligt med folk för en genarptråd hahaha. Jag har iaf BF den 3/6 och detta blir mitt andra barn. Har en liten tjej född i juli -07 redan!

• anneilund

Puer:
    Klart du får!!! Ginnarp eller Lund, same same..
    å blir det två små knoddar ganska tätt då va? Så roligt!!!

Emry:
    Japp, mvc på Södertull blir det, vilket mvc ska du ha?
    Ja sjukt kassa tider, instämmer

• Emry

Peru

Välkommen hit!
    Känns som det kan bli lite snålt med en genarpstråd, Jag kommer inte heller från Lund, inte ens från Lunds kommun, men väldigt väldigt nära!

• Emry

Haha, oj, inte Peru utan Peur....sorry, lätt att det går lite för fort på tangenterna ibland!

• Peur

anneilund: ja det kommer bli ganska precis 2 år emellan dem. Får se hur det går haha, min lilla tjej är ganska vild av sig men också väldigt självständig så det kommer nog gå bra.

Svar på tråden Sommarbebisar i Lund