Sommarbebisar i Lund
Hej!
Här kan vi som ska ha sommarbebisar i Lund 2009 byta tankar, frågor mm
Plussade igår och svävar på moln -häftigt och fantastiskt!!
Välkomna hit allt eftersom ni plussat!
Hej!
Här kan vi som ska ha sommarbebisar i Lund 2009 byta tankar, frågor mm
Plussade igår och svävar på moln -häftigt och fantastiskt!!
Välkomna hit allt eftersom ni plussat!
Heeeej
Jag plussade för snart en vecka sedan och det är tänkt att jag ska ha bebis allt mellan den 3:e och 5:e juni 2009.
´Jag har redan två döttrar men de är 12 och 15 så detta känns verkligen som första gången igen!!!
Finns det fler av oss i Lund??
Puffar!
Hej!
Jag är beräknade till den 7e juni enligt sm. Fattar fortfarande inte att det är sant!
Har du kontaktat mvc ännu?
E nog inte så många som har plussat än, men förhoppningsvis blir vi väl några till här.
Jag kontaktade MVC idag och jag ska dit den 24:e för mitt första besök. I dag fick jag även en ny BF, den 4:e juni!!!
Jag säger som du...jag fattar fortf inte att det är sant.
Kul med en annan Lundamage att följa!!!!
Ska ringa mvc senare i veckan tänkte jag, bara det att de har ju tokigt dåliga telefontider 11-12. Var ska du gå på mvc?
Hej! Får jag hänga på här fastän jag bor i Genarp? Är ju iaf Lunds kommun och det kommer väl knappast finnas tillräckligt med folk för en genarptråd hahaha. Jag har iaf BF den 3/6 och detta blir mitt andra barn. Har en liten tjej född i juli -07 redan!
Puer:
Klart du får!!! Ginnarp eller Lund, same same..
å blir det två små knoddar ganska tätt då va? Så roligt!!!
Emry:
Japp, mvc på Södertull blir det, vilket mvc ska du ha?
Ja sjukt kassa tider, instämmer
Peru
Välkommen hit!
Känns som det kan bli lite snålt med en genarpstråd,
Jag kommer inte heller från Lund, inte ens från Lunds kommun, men väldigt väldigt nära!
Haha, oj, inte Peru utan Peur....sorry, lätt att det går lite för fort på tangenterna ibland!
anneilund: ja det kommer bli ganska precis 2 år emellan dem. Får se hur det går haha, min lilla tjej är ganska vild av sig men också väldigt självständig så det kommer nog gå bra.