• Zitrus

Augustibebisar 2008

MissH: Nej, va tusan, det kommer ju en ny dag imorgon också, fast idag vet jag att de är Fredag för att det är Idol. .

Nackdelen med de hela är att de är ett bevis på att dagarna bara flyger iväg så att man har svårt att hålla koll, dock är de lite trist att den här tiden med våra små bara "svävar" förbi i rask takt.. snart är de stora kakätande monster som gör allt man inte ska göra

• Zitrus

Ja jösses, man vet inte hur man vill ha det.
    Först längtar man ihjäl sig för att de ska komma ut, och så är man överlycklig men man saknar ändå sparkarna i magen, sedan så som du säger så längtar man tills de säger "mamma" typ eller att de ska krypa, eller dra ut alla grejer på golver, vända sig från rygg till mage.. men ändå vill man att de skall vara små.

Nej nu tar batteriet i tangentbordet slut, så jag får la återkomma i eftermiddag.

• Zitrus

Det var en mardrömskväll igår kväll, jag orkar inte berätta men jag kan säga att de inhöll slagsmål,polis och stöld. Varken jag eller grimm blev skadade (vi sprang ifrån våran lägenhet).. Gubben var på jobbet och kunde inte hjälpa mig just då, men min bror och min kompis var där.

Skall ge er en fullständig version när jag orkar skriva ner allt som hände.

Därav har jag inte varit särskilt aktiv idag.

• Zitrus

VT:Har ingen lust att skriva det i en offentlig tråd och inte i bloggen heller.

Kanske att jag kan ta å skriva en anonym tråd å länka de i ett mail till dig isfl.

• Zitrus

VT:fick du tråden ?

Snart sommar: det blir säkert att jag berätta när jag känner att det inte är så skakande.

• Zitrus

Jucea: Jo det var hemma hos oss.. jag länkar den till dig också, är det fler som vill veta kanske ni kan länka vidare, men jag vill helst inte "hänga ut" någon. så prata helst inte om det här i tråden.

• Zitrus

Cheshirecat: Nej, hade de inte var för pojkens skull hade jag inte alls varit lika rädd. Det är som att en ny känsla föddes, för de där var ren "moderskänsla". Att fly alltså.

• Zitrus

VT: Tack! Hur har din helg varit då, förhoppningsvis roligare än min?

• Zitrus

Jotack, handdukar går åt! Min bror köpte 20 st såna där vita från ikea för 2 kr/st de har verkligen vart guldvärda.
    Ja men gud va skoj, så du har vart ute å vickat på höfterna för första gången sen Lyckeli kom till världen ?

• Zitrus

Snart Sommar&Cheshirecat: Tur i oturen att de inte blev mer än så av allt trauma.

Svar på tråden Augustibebisar 2008