Augustibebisar 2008
Godnatt på er andra nu ska jag lägga mig på soffan!
Godnatt på er andra nu ska jag lägga mig på soffan!
Hej Brudar! Tack för alla värmande ord ni lämnar.
Tack VT för att du tog kommandot över länk skickandet då jag inte har varit här
Det känns bättre idag, har haft folk runt mig hela dagen.
Huvudsaken är ju att Grimm får mig att le vareviga dag.
Till er alla! Tack för ert stöd.
Det känns bättre idag, gubben jobabr ju sista skiftet,så nu har jag honom hemma hela den här veckan.
Hur har ni det ikväll ?
Tack allesammans, det känns skönt nu när sambon har ledigvecka och vi är hemma tillsammans allesammans.
Ni är så goa.
Idag ska vi å kolla på en åkpåse till Grimm, någon som har någon att rekomendera?
Lillstjärnan: Jag har inboxat dig.
God morgon tjejor!
Har ni sovit gott?
Det har inte jag, trots att jag sover i sängen nu, (sov i vrdgsrummer förut, på soffan). Och detta bara för att gubben skulle få sova ifred innan jobbet, men vi upptäckte att han vaknar inte om Grimm gråter ändå så vi kan sova där inne.
Hur kan en soffa va så mkt skönare än en säng?
VT: Haha, varför känner jag igen de där med att somna när man kikar på film ? Vad är skönare än att ligga i en trygg famn och sen bara hamna i dvala!
Hallon: Jag vet inte hur jag ska beskriva den, en 3-sits med divan,den ska väl vara ganska "maffig" men den har vart min sovplats redan när jag var gravid. (vi hade en loftsäng, jobbigt att kliva upp dit med mage). Men de är nog den skönaste soffan jag sovit på, synd bara att den lär bli kasserad snart!
VT: För att den har blivit så nersjunken när jag sovit i den, eller ja den kanske inte blir helt kasserad men däremot bortflyttad till gästrummet! Och dit vet jag inte om jag kommer att för att lägga mig! Haha.
Åh va kul med babymassage, de vill jag också gå på. Den här kommunen är ju så långsam så när vi väl får gå på babymassage så är väl inte Grimm någon bebis längre.
HÄr blåser de för fullt!
God Morgon!
Idag ska vi på vift så det blir inte så aktivt här idag! Men hoppas ni får en bra dag utan kalla vindar.
VT: Vi ska iväg och hälsa på ett par vänner till oss som bor en bit utanför stan, det är så idylliskt där ute. Helmysigt. Och om det blir som det brukar så stannar vi oftast ganska länge. Det har stor gård på "landet" så hundarna kan få springa fritt.
Vad ska hitta på idag då?
Ja jösses, efter många om och men så har de ÄNTELIGEN hittat carolines kropp i en by som heter lansjärv. Äntligen kan hennes familj få frid och en grav de kan gå till. Man fattar fortfarande inte att de är sant att de funnits en mördare i detta lilla samhället.
God Morgon förresten!