• Zitrus

Augustibebisar 2008

Goddagens Tjejsor!

Igår va vi på bvc med Grimm han väger nu 5860 g (3880),59cm (52).
    Och idag är han precis 7 veckor, så nog växer han alltid.

Och efterkontrollen var också toppen.

Skall börja med Cerazette, någon som har erfarenhet av dem ?

• Zitrus

Jag måste säga att jag är alldeles för slö för att läsa igenom allt, jag minns inte vem de va som sa att de provat cerazette sist jag skrev, men de va någon som sa att de blödde ett par dagar men att de "gav sig sedan".

Har hämtat ut dem idag, så frånochmed nu blir de inga barn på ett tag!

Grimm ligger och sover som en stock, vi har vart ute på stan och handlat lite mat, och ätit lunch!

Gud va kul det är med en bildtråd!

• Zitrus

Svara inte och ring inte upp om de ringer ett nummer med +882 , det är telefonbedrägeri och de kostar minst 10 Euro att ringa upp.

Det ringer bara en signal oftast för att locka så att man ringer upp.

Men gör INTE DET!

De har ringt mig 3 ggr inatt, tur att jag kollade upp det.

• Zitrus

Goshheidi: Jag har köpt en parfym och en fin ram som jag ska sätta ett fint kort på A & G som jag har framkallat (som inte han har sett, och inte vet att jag tagit).

Fantasin står på noll annars!

• Zitrus

God morgon, fy sjutton alltså, nu är de en till kvinna som blivit mördad här i Gällivare igen.

Hon var i min ålder, tiden får utvisa vem det är.

Ska man våga bo kvar här längre?

• Zitrus

Vt & Mareldsbarn& Amelie: Ja det är inge vidare, har nu fått veta vem de handlar om och det är jätte trist, lika trist även om jag inte vetat vem hon var. Jag önskar familjen all lycka de nu kan få i allt tumult och jag hoppas att de är rätt gärningsman det fått tag på.

Vad gäller Caroline fallet har jag fått för mig att det var en kärlekshistoria, men de verkar ju ganska bortblåst nu när de letar efter en till gärningsman.

Du får gärna dela med dig av din teori angående Caroline-fallet Amelie.

• Zitrus

Goddagens mina Donnor, de var inte igår jag har vart här.
    Lovar att bättra mig, Grimm är inne i 12-veckorsfasen så han är måttlig jobbig just nu. men snart är jag tillbaks igen.

• Zitrus

Amelie: Jag tycker att det va en bra teori på mordet!
    Grimm har fått så mycket kläder så att han har inte ens hunnit använda allt ännu. Laban kläderna skulle han ha fått i Julklapp men eftersom att han växer så fort så fick han dem nu, för till jul skulle de ha blivit för små!

• Zitrus

KaOl: Om man får vara med å tycka till här på ett hörn så tycker jag att alt 1 var extra fint även om båda två var fina.

• Zitrus

KaOl: Jovisst har vi snö också,den är faktiskt sen i år. Det kom första riktiga snön igår och den har legat kvar.
    Håret var alldeles vitt när man kom in från promenaden.

• Zitrus

Hello Girls! Jag tror nästan att jag hade glömt bort vad en dator var. Grimm är så alert på dagarna så det blir inte många minuter över till annat.Sover gör han på natten och de vill mamma också.

Hoppas ni har de bra, tänker på er!

• Zitrus

Hallon: Grimm blir också 3 månader snart..och han får också endast bröstmjölk:-P

VT: Tänker på er!

Carinamamma84: Va skoj att få prova pureér, det får vi göra i Januari.

• Zitrus

Carinamamma84: Ojdå sicken duktig rackare du har,min knubbis kommer nog säkerligen att älska det, för han älskar nog allt som kan mätta hans "lilla" mage.

Vi har det bara bra, han har somnat för en liten stund sedan efter en massa svammel vid ammandet, alltså han äter men han har börjat skratta en massa och prata så han glömmer bort att äta så jag får mata honom efter en stund igen innan han blir helt mätt, men nu sover han nog för natten.

Hur är det med er?

• Zitrus

Hallon: Jag vet faktiskt inte tycker de är så svårt att veta, har ju tänkt att han visst ska få smaka kanske men de blir nog att helamma iallafall tills han är 6 månader. Själv då?

Carinamamma84: Den 5 Dec blir Grimm 3 månader.

• Zitrus

VT: Ingenfara! Du säger till om du behöver oss.
    Skönt att ni får hem honom iallafall.
    ha en bra dag.

• Zitrus

Gokväll allesammans, gud vad jag är dålig på att logga in här.
    Jag ber om ursäkt. Hoppas att det är bra med er alla.

Svar på tråden Augustibebisar 2008