Augustibebisar 2008
Han är ju alltid lugn ju??
Kan detta varit det ni pratar om 3 mån trots eller vad det nu är???
Idag är han sig själv igen hehe tittar på tv
KaOl:Ebba kom fram till mig och frågade mig vem du var så sa jag att du är en trevlig mamma som har fått en bebis pojk.
Då sa hon''Mamma är hon en Prinsessa??'' jag svarar ja hon har gift sig med sin kära man..Då säger hon igen
''En sån fin prinsessa mamma jag vill ochså ha en sån kläning när jag ska gifta mig med min nalle björn''
Haha så sött ![]()
VAD ÄR DET MED FOOOOOOOLK???????!!!!!!!
VARFÖR SKA BV HÅLLA PÅ MED MIG NU FÖR VAD HAR JAG GJORT HENNE??????
SKRIVER TILL MIN GÄSTBOK ''
jösses.. hann du hitta en kille på 2 veckor o bli gravid.. vilken tur att sambon ville ha tillbaka dej sen..''
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD GRRRRRRRR!!!!!!
OM JAG LIGGER MED EN KILLE RÅKAR BLI GRAVID ÅÅÅÅH TUR ATT DIN SAMBO VILLE HA TILL BAKS DIG DÅ ??
JA VISSA FOLK FÖRLÅTER VARANDRA MEN DET VAR SLUT MELLAN OSS I 2 VECKOR SEN BERÄTTADE JAG VAD SOM HADE HÄND HAN STOD DÄR MED MIG FRÅN ATT EBBA VAR I MAGEN TILLS HON FÖDDES!
VAD SKA MAN GÖRA NÄR MAN HADE GJORT SLUT JAG DRACK MAMMAS KILLE DOG SAMMA DAG NÄR JAG BLEV GRAVID MAMMA ÅKTE IN PÅ SJUKHUSET FÖR HON HÄL PÅ ATT TA SITT LIV.
SKA MAN GÖRA ABORT BARA FÖR MAN INTE VAR TILLSAMMANS MED PAPPAN TILL BARNET DÅ OCH SKA MAN KÄNNA SIG SOM EN ''HORA''FÖR MAN RÅKAR HA TUR ATT FÅ VARA TILLSAMMANS MED SAMBON EFTER ATT JAG HAR BLIVIT MED BARN?????
BV:
''ja absolut får man göra som man vill sa bara att det var tur att han ville ha tillbaka dej igen.. och att han tar åt sej barnet som sitt eget.. mogen kille verkar det som''
Kan någon prata med henne eller ska jag behöva blockera henne????
blir så trött på folk som om jag var en jävla hora som går och har sex och behåller barnet som om jag är svarta fåret och är en hämsk person att jag får vara glad över att sambon tog tillbax mig!