Inlägg från: Carinamamma84 |Visa alla inlägg
  • Carinamamma84

Augustibebisar 2008

Svar på #2757
    Stort grattis till dig mamma och Eliot Visst blir man tårögd haha när Amadeus kommer börja ta sina första steg ojoj då komer jag att bölla hahaha
    Det är så fint och fort går det hej o hå.
    050607 - 080814
  • Carinamamma84

VT: Vi är en stor familje vi finns hära för varandra vi kommer aldrig att svika varandra.
    Stort kram

050607 - 080814
  • Carinamamma84

VT:Vad är det för Canser han har fått vet du det??
    Förlåt om jag frågar

050607 - 080814
  • Carinamamma84
    Svar på #2776
    I morgon Lunchen kommer jag tänka på er otroligt mycket och lycka till och ta hand om er ikväll gumman.
    Massa stora starka krammisar till er..Vill kramma sönder er men i morgon håller jag alla min tår och fingrar för er.

Godnatt och sov gott nu.
    050607 - 080814
  • Carinamamma84
    HAHAHAHA!!!!
    NU BLEV DET ÖVERSVÄMMNING I BADRUMMER *ASG*

jag skulle hälla vatten och bada så sitter jag hära i 10min och vatten kommer på golvet HAHAHA sjuuuuukt
    050607 - 080814
  • Carinamamma84
    Svar på #2781
    ÅÅh Jucea detta var underbart ska du veta fast jag bara var i i några min så var detta UNDERBART!!! haha hade jätte varmt vatten att bennen och armarna såg ut som grabban i kokande vatten haha
    Gav precis nappen till didos så han inte skulle vakna ännu har brukar alltid vakna vid 00.00 tiden.
    Hmm bondfilmen haha du missar inte nått om detta alltså jag och sambon såg detta och Guuud detta var det sämsta filmen jag någonsin har sett
    Jag gillar romantik hehe detta är skoj och skräck ÅÅÅh underbart.

IIIIIH hur lyckades du få vattnet över hehe
    Vad har Ted för sig sover han ochså ??
    Vad har du för ryttiner åt honom är det samma tid hela tiden eller är det olika??
    Själv har jag tur har samma tider varje dag ingen gnäll eller nåt Hmm ibland saknar man faktist det
    Juste idag vände pojken min från mage till rygg Guuud vad duktig han är fast han är så tjock hehe
    050607 - 080814
  • Carinamamma84
    Ok men det är ju bra att det går bra att natta honom och att han har ryttiner så liten
    Rövin UUUUR inte gott alls ju haha har provat dricka vittvin men neeej aldrig igen inte änns champange eller reduseratvin haha jag drack det en gång ÅÅH dug vad man blev full haha så full att jag inte en kom upp till sängen dära låg jag på golvet inne i badrummet som en död firre haha och försökte först ställa mig upp men det gick ju inte så bra tyvärr sen så tänkte jag för mig själv om jag bara föröker åla mig fram haha nopp inte det häller dära låg jag och roppade efter min Kompis som fick hjälpa mig upp efter det miss jag inte nått alls haha pinsamt ju men skönt att detta var hos mamma
    Då hade jag inte änns barn förhuvudtaget hehe 18år gammal..Så jag dricker inte sådant längre.
    Nu är det sprit och massa drinkar gott gott
    Nu när jag var ute i Lördags när jag fyllde år så asså jag känner mig gammal för att dricka ser på dem som dansar och är fulla och jag tänker Guuud detta var jag för några år sen likom nu har man familje och sitter hemma med sin fetta röv haha och matar ungarna och tvättar kläder städar mm

Hmm men varför skaffar ni inte barnvakt typ föräldrana eller nåt och bara går ut du och Philip och bara äter en God middag sen bio detta behöver ni som avlastning detta är viktig tro mig Ibland vill man bara riva av sig håret och känna sig som en dålig MORSA!!
    han är ju 3mån gammal nog att bara vara 1 timme utan likom
    Jag lämnade ebba när hon var 4 veckor gammla hos mamma när jag ville ut visst jag var ensamstående ett tag ju men iaf
    Sen lämnade jag Amadeus när han var 1 mån gammal och andra gången nu när han var 3 mån i Lördags detta var skönt men jag saknade honom otroligt mycket
    050607 - 080814
  • Carinamamma84
    Svar på #2786
    Hej Suss du har mail.
    Hur är det dig idag?
    Massa snö ute svårt att köra vagnen hehe skulle lämna ebba på dagiset så var det lite jobb att komma fram.
    050607 - 080814
  • Carinamamma84
    VT:Hur är det idag??
    Vi finns hära hos er Stort kram
    Och lycka till.
    050607 - 080814
  • Carinamamma84
    Svar på #2789
    Låter ju jätte kul att gå ut och leka men jag fryser fy det är jätte kallt ju
    Fast ebba får leka på dagiset istället.
    Igår fick jag köpa salva till Didos huvud ta bort skorv från huvet hoppas det blir bättre och att håret börjar att växa.

Ja VT kan inte sluta tänka på detta häller
    Vad hämskt men i dag är det ju sjukhuset som gäller för dem.
    ÅÅh jag kommer tänka på dom hela dagen.

Suss det du skrev jag håller med om detta verkligen att alla vi ska göra det.
    men hur ska vi göra detta??
    050607 - 080814
Svar på tråden Augustibebisar 2008