Inlägg från: Carinamamma84 |Visa alla inlägg
  • Carinamamma84

Augustibebisar 2008

Hejsan
    Hehe en ny tråd det är underbert
    Har precis kollat efterlyst och sen så Englas mammas blogg som jag ska läsa.

Vad har ni för er ??
    Didos pojken ligger och sover ska ge honom mat när han vaknar vid 00.00 tiden.
    Sen blir det att sova och imorgon lämna dottern på dagiset
    ÄNTLIGEN har jag fått ut henne från dagiset på 10min
    Varända gång jag ska hämta henne från dagiset öppnar dörren tar av mig skona så går jag in i lekrummet hinner bara säga ''Hej'' så skriiiiiiker hon Dumma mamma VILL INTE GÅ HEM!!!!
    OJ OJ tänker man Shiiiiit varför ska barn ha trotts
    Sparkar slår biter river mm
    Men nu haha jag går in i rummet hon skriker som F*n och säger att jag är dum.
    Jag säger åt henne ''mamma är inte dum Ebba är dum''
    Så svarar hon ''Ebba är inte dum ebba är snäll''
    ''Om ebba är snäll så kommer ebba till mamma nu och ger mamma en kram''
    Fram kommer hon Haha och ger en kram
    Ut fick jag henne Känner mig så glad att jag vann över henne på sätt och viss med mitt ORD

• Carinamamma84
    Svar på #42
    Så otroligt fin bild söta barn
    Måste göra så med mina små troll jag med
  • Carinamamma84
    Svar på #44
    Så söt kissemisse
    Har märkt detta med katter vi har två st och alltid ska dom vara med eller ska komma när man tar upp en kamera haha modeller ikom mjaaaaaaau
  • Carinamamma84

Hejsan.

Hur har ni det i denna kalla väder det bara rengnar fy fy inte kul alls
    Lämnade ebba på dagiset satte larm vid 8 tiden Amadeus sov fortfarande han gick upp för första gången klockan 08.30 så jag han bada och klä på ebba och sätta på henne kläderna och när jag var klar så vaknade han upp satte på honom kläderna och matade honom.
    Och gick ut i rengnet det bara rengnade ner fy det var kallt och äckelblött
    så gick vi till dagiset.
    När jag hade lämnat henne så tog jag bussen vem.
    Väl hemma matade jag lillemannen och han somnade om
    När sambon åkte iväg för att hämta bateri till datorn så han jag bada med lillemannen när han vaknade vi satt båda i en varm och skööööönt bad Gud vad underbart med massa skumm och babyolja hehe nu blev jag oxå len..
    Väl efter det så klädde jag på honom klockan var 13.40 så vi tog en lång promenad i höst vädret rengnet hade slutat så vi tog en skogs stig genom och kom till vägen till dagiset.
    Sen hem igen med bussen.
    Så jag har fått gå idag

På kvällen så lagade jag potatis soppa
    Skalade potatis morötter och i små bittar hade vatten i och salt och lät det koka upp sen hackade purjolök i och korven på slutet köttbulljong pepper och lageblad
    Och persilja gott gott alltså

Nu sitter jag hära på soffan och gungar Didos killen och han sover ebba leker jag tittar på Tv sammtidigt.
    Sambon badar badkar och glassen väntar på att jag ska hämta den hehe

Det har varit en underbar dag jag fattar inte jag känner mig typ trött men ändå älskar jag min barn jätte mycket har lekt med ebba oxå

• Carinamamma84
    Svar på #124
    Jag går varje dag men idag jag vet inte det känndes så underbart skoj på något sätt

ÅÅh du e duktig hehe
    Lycklig älskar att vara ute med sin mamma
    Hur mår flickan din idag och vad har hon för sig just nu??

Kram
  • Carinamamma84
    Svar på #133
    Jag skrev just till en som undrade om man hade rutiner till en 2mån ja sa att jag hde det och sen sa jag att jag låter honom titta på tv hon ba ÖÖÖh va???
    Haha
    Didos tittar på tv och skrattar och har skoj
  • Carinamamma84

Jag har ju pyjmas som kallingar och kostärmade åt honom.
    vet inte var man får tag på dem men tror nog Hm jag fick dessa så jag vet ej.

Snygga Tiger..Men didos skulle inte kunna ha sådana han skulle ha blivit tokig

• Carinamamma84
    Svar på #157
    Hmm regler och regler likom jag köpte dyra badbykor åt ebba för 200kr på badhuset höll i 2 veckor likom
    Men dom ska jag ha på Didos visst dom är lila rosa men dom kan han kanske ha hehe
  • Carinamamma84

Jag och Sambon försökte skaffa barn när vi båda var 16år vi förökte i 5år men inget hände sen blev jag gravid på första gången med en annan kille och fick ebba

Med amadeus tog det mig och sambon 6-7 månader

• Carinamamma84

Hära ligger mina små Oliver och sover gott
    Är ensam hemma med dom sambon jobbar
    Tittar på Tv och inne på Fl och snokar runt lite

Min kompis födde idag en lite liten kille på 800g dom båda mår bra just nu.

Idag har det varit lungt Didos äter som en Häst haha men men han är ju en liten kille
    Har varit ute och tagit en promenad

I morgon ska vi alla 4 bada
    få se vad grabben gillar om detta

Svar på tråden Augustibebisar 2008