Inlägg från: Saliva123 |Visa alla inlägg
  • Saliva123

Augustibebisar 2008

8-veckors syndromet... beata gör ibland också, oftare förra veckan dock

lille08 skrev 2008-10-24 15:26:00 följande:
    Jag undrar om W har börjat drömma en massa otäcka saker eller nåt... de senaste dagarna har han vaknat till flera gånger och varit så ledsen så att tårarna rinner. Stackars lille skrutten! Antingen det eller så har han ont nånstans... bara han INTE har ont i öronen! Vill verkligen inte att han ska bli ett öronbarn som sin storebror. Han har ju varit förkyld ett tag nu. Ska till veterinären i e.m och vaccinera hunden, så jag ska in på apoteket som ligger intill och köpa mera Nezeril.
  • Saliva123

hur gör ni när ni lägger upp bilder i bildtråden? kan inte... är nog lite pucko...

• Saliva123

Grattiis VT! Hoppas namnfesten blir mysig!

Guldring: Jag behöverc också hjälp m bilderna... Let me know!

• Saliva123

Äntligen har jag fått till med komprimerade bilder!!! Tack Amelie och min A... Gå in och kolla på min sida så får ni se min sötnos!

Hur har helgen varit? Ska läsa ikapp om jag hinner ikväll, kollar Jekyll. Någon fler? Tycker att det verkar bra. Här har varit behövlig städhelg och idag har vi varit hos A´s syster m familj. Jag skulle baka vaniljkringlor men det blev snarare vanlijkluttar med sockergegg... Gott iallafall! Imorgon börjar mitt nya liv! Vi ska tävla här hemma, enda sättet för oss tävlngsmänniskor att lyckas stå emot sötsakerna

• Saliva123

Kul dikt om far av tage Danielsson i min presentation nu

• Saliva123

Tack alla söta som komplimenterat Beata! Hihi, vill ju att ni också ska se hur söt hon är när jag sett era sötisar juh!

Idag har jag träffat kompis med en kille född i juni. mysigt! Sedan har jag gjort tomatsoppa och bakat bröd, riktig höst alltså! Nu ska jag läsa ikapp, hinner ju nästan aldrig kommentera längre, men om ett par dagar blir det lite lugnare i mitt liv. Läser nästan allt som skrivs dock! Ha det!

• Saliva123

Lille
    Jättefint kort! Klart bäst sista alternativet tycker jag, både strikt och mjukt

Amelie
    Jättekul fototema och härlig bild på er! Jag är dålig på att vara med, lat med att ladda över från kameran...

Mareld
    Sådär är Beata också! Sover ibland jättemycket och vissa dagar nästan ingenting alls... Bara följa med

Lina
    Mysigt med ridtur! Kul med barn och barn!

VT
    Klart att du ska unna dig lite! Du är ju så himla duktig annars!

• Saliva123

ser ljuvligt ut! bra idé! blir sugen på att åka till luleå...

Amelie skrev 2008-10-29 13:44:00 följande:
    Jag funderar på ge honom en "barnfri kväll" i farsdagspresent... Robin får bevilja en kvälls ledighet. Så jag kan bjuda honom på Cooks, en jättebra restaurang här i stan... vi brukar gå dit och lyxa järnet ibland, men det var länge sedan nu...www.cookskrog.se/bilder/matmeny.pdf
  • Saliva123

Duktiga är ni alla som går så mycket! Jag är duktig när det är hyffsat väder och jag inte har annat inplanerat på dagen, men nu har det varit mycket in till stan och träffa polare det sista. Måste shapa upp om jag ska ha en minsta chans i tävlingen! Hur ska vi förresten samla alla stag? Ska vi skriva upp på våra egna sidor eller en tråd...? Viktigt att det går rätt till menar jag

kaol: Du är skitsnygg i klänningen! Din blivande kommer att smälla av!

Lina Falk: Det är klart! Hålla lite koll på oss ändå!

Hallon: Min killes systerdotter är 12 och hon har grym hand med beata. Hon brukar hålla henne som en säck ungefär på magen och bröstet, det gillar beata och om hon någon gång blir kinkig har hon bra ställning att skaka lite eller putta lite i rumpan. Annars gillar beata att sitta i knät om man sitter med benen upp. Då vill hon att man drar henne upp till sittande eller stående då hon får fjånga ifrån - jättekul! Då har de ju ögonkontakt också och kan lajja lite

Nu håller jag på att laga kyckling av recpt från kompisar som tydligen ska vara VÄRLDENS godaste. Jag lagar nästan aldrig mat hemma, bara A som gör. Får se hur den blir efter att ha varit i mina ovana händer

Måste byta till vinterdäck i helgen. Ungefär då tycker jag det är ganska bekvämt att låtsas spela på uråldriga könsroller och leka svag kvinna, hehehe... Annars har vi skönt hemma, det är ju v 44 och A har höstlov, så vi är familj bara och har det lugnt o skönt. Kyckling i ugn, man som söver bebis och vin på bord - mmm mmm mmm!

Svar på tråden Augustibebisar 2008