Augustibebisar 2008
Gosh:kommer inte in till ditt galleri.
Hallon:krya på dig.
Gosh:kommer inte in till ditt galleri.
Hallon:krya på dig.
Gosh: vilken liten sötnos.
BV: visst är det härligt att bada med barnen.
Jucea: du bara bygger o bygger
BV: jag älskar att ha badkar, hade inte klarat mig utan det under graviditeten. Det var så skönt att lägga sig i ett varmt bad när man hade ont i ryggen.
Hallon: jag var öppen 7 cm när jag kom in till bb. Var ute på promenad en timme innan jag åkte in. Hann inte bada den dan utan det gjorde jag på kvällarna när jag hade lagt dom andra barnen.
Vi har inte heller tagit något kort till tidningen.
Här åt vi kotletter o stekt potatis o sås.
Ja vi är inte lika aktiva härinne längre. Idag har Ida suttit på tutten och ätit hela dagen käns det som, det är väl produktionsökning pågång. Hon blir ju snart 3 månader. Otroligt vad tiden går fort.
VT: babysimmet ser jättehärligt ut. Ha så roligt imorgon på middagen.
Carina: inga tänder här heller.
Ida bajsar 2-3 gånger per dag.
IfOnly: välkommen.
VT: stackars Lyckeli hon får krya på sig.
Ida har börjat att sätta sig upp när jag har henne i knät, ställer sig upp gör hon ibland men det är bara i ca 30 sek. Hon blir 3 mån på måndag.
Nu har jag äntligen skaffat en stegräknare så nu kan jag oxå vara med.
Jag har slutat att dricka drickor för kolsyran gjorde att Ida pruttade som bara den så nu håller jag mig till äppeljuice. Ja nåt glas dricka slinker väl ner ibland men förut drack jag ca 2 liter per dag. Och nu pruttar hon inte lika mycket.
Nu vaknade hon.
Ida har börjat vända sig åt sidan när vi lägger henne på rygg. På mage är det inte ofta jag lägger henne.
Igår kväll somnade hon vid 12 sen vaknade hon inte förrän kl 9.20 och åt. Snacka om att brösten var stenhårda och ömma. Men det var skönt att sova hela natten.
Mellankillen R har fått feber. Han har just somnat. Visste att det var något med honom idag eftersom han har varit väldigt klängig på mig och vid 7 tiden bröt febern ut.
VT: jättefina bilder.