Augustibebisar 2008
Jag plussade den 13e december. Lucia.
Ida bajsar 1-3 gånger per dag.
Vi hade också tvättstuga igår.
Jag plussade den 13e december. Lucia.
Ida bajsar 1-3 gånger per dag.
Vi hade också tvättstuga igår.
Hallon: My är jättesöt och vad mycket hår hon har. Ida har inte så mycket hår och så har hon börjat att gnida bort det lilla hon har. Hon börjar likna en munk nu. Lägger in en bild i galleriet.
Var inne o kolla lite i mitt bildgalleri och kollade på magbilderna. Otroligt att man var så stor för så kort tid sedan. Jag kan nästan inte tro det ändå var det inte länge sen.
Carina: usch vad otäckt. Gör som Jucea säger och ät mer järn.
VT: skönt att ni inte behövde vänta så länge på provsvaret.
Har aldrig känt när jag har ägglossning och mensen har inte kommit tillbaka ännu. Skönt.
Ida tuggar oxå på allting just nu och dreglar som bara den. Det gjorde mina pojkar med men tänderna kom inte förrän dom var 6 månader så det kommer väl att klia ett tag nu.
Idag har jag haft en riktigt trevlig dag med två kompisar. Vi var hemma hos H o snacka medans min kille T bakade chokladbollar och äppelpaj åt oss. H och hennes dotter N och Na och hennes barn Ly och Li och jag gick hem till mig och fikade sedan gick vi hem till H igen och tog det lugnt. När jag kom hem var maten färdig det var bara att sätta sig och äta. Lekte lite med barnen sen var det dags att lägga dom efter kvällsmaten. Efter det så la jag mig i ett varmt skönt bad. Så jag har haft en toppendag. Nu ska jag strax lägga mig. Ha det bra alla.
Ja det var riktigt skönt.
Skönt att det ordnade sig med jobbet för dig.
Ida brukar somna här ute i vardagsrummet vid 8 eller 9 tiden och sedan låter jag henne ligga härinne tills vi ska sova då tar jag med henne in i sovrummet. Om jag lägger in henne tidigare så vaknar hon utav att det är för tyst, hon är ju van vid ljud eftersom pojkarna inte är speciellt tysta. Ammar henne och byter blöja sen lägger jag henne i hennes säng och då tar det inte så lång tid innan hon somnar.
Idag köpte vi pepparkaksdeg så vi ska fixa pepparkakor i morgon.
Wiem: vad tråkigt att alla är sjuka. Krya på er hela familjen.
VT: härliga nyheter. Skönt att den inte var så aggressiv så att M blir frisk fortare. Inga hål, Grattis.
Jucea: dom dagar jag kan ligger jag oxå till 11-12. Det är så mysigt.
Angel: vilken mysig film.
Lana: krya på dig. Magsjuka är det värsta jag vet.
Jucea: usch vad otäckt.
MissH: Vad skönt att det bara var 5 matningar.