Kesso: ligger o ammar här oxå! Skulle behöva gå upp o göra en flaska ersättning men är alldeles för lat. Så d blir amning var o varannan timme ist, som om d vore mindre jobbigt än o gå upp en gång o göra flaska...
Jucea: ska oxå börja jobba lite, efter julhelgerna. Ngt pass i månaden tänkte jag, jobbar ju treskift i vanliga fall så en helg el så i månaden. Bor ju på landet o blir lite isolerad, så saknar arbetskamraterna som bara den!
Hemma m sjuk dotter idag... Igår fick Filippa lite feber på morgonen så hon blev hemma från dagis. Efter lunch tog jag m henne ut på gården o blev nästan irriterad för hon var så gnällig. Tidigare har hon haft lite feber på morgonen men d har alltid gått över fram på dagen så jag inbillade mig att d var så igen. Till slut gick jag m på att gå in, då hade stackarn 38,7!!! Dumma mamma... Efter nattning m alvedon vid sju kom hon upp vid elva igår kväll o pratade massa roliga saker, så söt! Halvyrade lixom, var nog inte riktigt vaken. Lilla stackaren, men verkar bättre idag. Isabelle sover i sin säng så man kanske ska passa på att dra fram dmmsugaren man tänkt på i en veckas tid... Nä, facebook först!