• linn78

Augustibebisar 2008

VT: usch, läste nu. Allt kommer ju säkert att gå bra men jag förstår din rädsla... *kram* Tycker att det är mycket hemskheter som händer runtomkring hela tiden.

• linn78

missH: prova att ha i en nypa vaniljsocker som jag hade, sen när E vant sig vid flaskan/ersättningen så slutar du bara med det.
    Jag har gett A ersättning vid 23 tiden 3 dagar i rad nu men det är ingen skillnad alls här, han vaknar ändå efter 2,5-3 tim och vill äta. Någon som har tips?

VT: har M fått någon tid för undersökning ännu? Jag har tänkt mycket på er idag...

Jucea: ja, hade jag blivt behandlad som du då hade jag oxå blivit förbannad... Stå på dej!

• linn78

suss: haha, hemskt nog så låter det gulligt när de små använder vuxna uttryck menjag förstår att du tyckte det var pinsamt, konstigt att de alltid lär sig de fula orden...

• linn78

missH: haha, ja det smet sig med den nattsömnen hoppas att det fungerar bättre för er. Fattar inte hur han kan vara hungrig igen så snabbt, jag gav honom ersättning först för att han skulle få i sig mycket av det 'feta', 140 ml drack han och sen tömde 1,5 bröst också efter det... jaja, Axel är ju inte mer än 2,5 månad så det vänder kanske själv snart! Annars går jag också under, det är jobbigt att inte få sova tillräckligt.

Förresten!!! Jag har premiärsexat idag!!!! Det var inte skönt och inte kul, men jag var så nervös över detta så det är skönt att ha det avklarat. Nu kan jag slappna av nästa gång, som jag dock hoppas dröjer för jag har eg noll lust, fast sambon är på mej som en brunstig tjur

• linn78

VT: skickar massor av kramar till dej/er!!! Usch vad ledsen jag blev nu... Och hur känner då inte du dej?!! Vet inte vad jag ska säga, men ta hand om varandra, det går bra detta, det måste det! *Kram*

• linn78

Angeluzia: hej! Axel var 52 lång och vägde 3640 gr när han föddes den 5/9. Senaste kollen 10/11 var han 9,5 veckor gammal, då var han 61 lång och vägde 5760 gr. Nu ska han inte kollas igen förrän den 8/12 då det är tid för vaccinering.

• linn78

VT: hur går det? långa 3 veckor eller ni försöker att inte tänka för mycket? Och bra att ni blev glada för blommorna, de var ju en liten påminnelse om att vi tänker på er...

Kaol: oohhh, bilder väntar jag också på att få se!!! Härligt att det blev lyckat! Grattis förresten till giftermålet.

Lilla: kan du åka så gör det!!! går det inga bra tåg? för då kan du ju ha lillan som vanligt om du funderar på att det blir en lång biltur sittande i bilstolen.

• linn78

vt: härliga nyheter! Vad glad jag blev nu... Gulliga Lyckeli med bubblan;-D Så skön selen såg ut, jag vill också ha en sån, axel gillar ju bb-selen men jag har fått muskelbristningar mellan skulderbladen av att bära för mycket i icke-ergonomisk sele

wiem: usch, alla sjuka! har också funderat på hur man märker öroninflammation hos de små, axel skriker ju mycket i vanliga fall... Men dom får väl ofta feber i samband med det också eller?

• linn78

lana: fy för magsjuka... Jag har under några dagar fått plötslig illamående som håller i sig några min och försvinner sen?! _Sambon undrade lite förskräckt om jag var gravid igen haha, det hoppas jag inte att jag äer ännu

Svar på tråden Augustibebisar 2008