Inlägg från: Tvåbarnsmamma84 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamma84

Augustibebisar 2008

Svar på #3512
    Kan tänka mig att han blev arg på mamma när man tar bort nått som är skoj haha
    Hoppas min didos kommer att älska det
    Han vill ju hela tiden stå och gå i gåstolen det gillar han
    050607 Ebba&Amadeus 080814
  • Tvåbarnsmamma84

Hahaha måste berätta
    Igår så pruttade jag och ja ebba hörde mig ''Mamma man får inte trutta du är äklig''
    ''Mamma jag ska ringa lisen(polisen)lisen ta fast dig ställa dig mot väggen''
    Där sitter jag med sambon med ett stort ? likom haha

• Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3521
    Jo tack jag märker det haha
    Hon har sten koll ju
  • Tvåbarnsmamma84

Så nu är man så trött..Har varit hos men kompis och hällsat på och gosat med hennes son
    Fick av henne en Mobil så nu så har Didos lekt på haha tar ner kon hela tiden från mobilen Haha
    Sen har jag tagit bort LIGGVAGNEN han sitter upp liggande om han vill sova annars halvsittligg och helsitt
    Ska ta in nya bilder på Adrian och Amadeus på bloggen

• Tvåbarnsmamma84
    Adrian&Amadeus  ligger och leker
    Adrian och Amadeus hehe Didos är lite längre och större och Adrian pojken är 4mån
    Dom två är så underbara tillsammans hehe som ska gifta sig när dom blir stora haha
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3559
    Jag känner av varje gång när jag hade fött ebba och känner av det nu med.
    Men den dära mensvärket försvann då jag födde ebba så nu känner jag inte av när jag får mens bara ägglossningen.
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3566
    Cellprov det är på grund av sjukdommar mm men får ju inet at det då man är gravid.
    Jag fick min cellprov då jag var gravid med honom i magen men jag ringde o sa att jag är gravid sen måste man vänta några mån innan man gör det igen.
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3568
    När jag fick lappen hem står det att man Inte få ta cellprov om man är gravid då det finns rink med nått..
    Det har till och med Bm sagt
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3568
    Jag fick min första kallelse då jag var 22år
Svar på tråden Augustibebisar 2008