Inlägg från: Tvåbarnsmamma84 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamma84

Augustibebisar 2008

Nu har jag varit på Mammagruppen
    Min pojk sitter nu Haha han satt helt själv utan att hålla i honom på golvet ÅÅÅÅH mammas älskling ''Stolta mamma''

050607 Ebba&Amadeus 080814
  • Tvåbarnsmamma84

Snö???
    ÖÖh inte hära

• Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3622
    Hehe gullig pojk
    ''Mamma jag tänker vara uppe så länge som du''
    Haha barn är underbara
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3629
    Haha som didos ''ÅÅh mamma ska sova haha då kan jag passa på att vakna och sen vill jag ha blöja hehe måste sätta lite fart på mamma det ska inte dröja 10min jag VILL HA mat nuuuu ok jag ska börja gråta''

Ebba ''Ok mamma paratar på Mobilen hehe jag ska nog skrika bråka och störa mamma lite
    nu''

Som igår haha jag låg minst 10 steg före honom Hhaha allt var klart maten på bordet blöjan samt torkisar och babypuder ahah sen gick jag in i rummet och tog upp honom innan han han öppna munnen och börja gråta Haha han bara kolla på mig och skrattade  
  • Tvåbarnsmamma84

Trådarna är ju konstiga :-/ hur kan jag hamna där uppe då jag skrev nyss och ska ligga under???

• Tvåbarnsmamma84
    godnatt sov gott nu ska ''höns mamman nr2'' titta på tv och äta goooodis och sova gott.

''Glöm dina behymmer i morgon kommer nya''
    ''Höns mamman Nr2''
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3666
    Jepp igår fick vi
    Men blöjan fick jag slänga på grund av att han inte kan ha på sig dom.
  • Tvåbarnsmamma84
    Så nu sitetr man hära och väntar till klockan närmar sig 18.00 så jag kan åka till stan
    Tomten kommer till stan idag dom 10st första barn so lämnar en Önskelista till Tomten får det dom önskar sig
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3675
    VT: Jag vill ha recept till dina knäck
    kan tänka mig att du är mamman i huset som lagar en stor middag och har mjöl på kinderna och bakar jätte mkt goda bullar mm
    Lycklig tvåbarnsmamma.
Svar på tråden Augustibebisar 2008