Inlägg från: Tvåbarnsmamma84 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamma84

Augustibebisar 2008

Hmm hära kommer tomten med helekoppter haha ingen snö hära iaf bara lite vitt och så plaskit uuurk man vill inte ut alls

Idag blir det carinas lasange haha med salad
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3708
    Haha jag gav ju Didos vatten då han började äta burkisar haha gud vad han gav mig den dära blicken ''vad är detta??'' och ville inte ha vattnet haha men jag har nu fått honom gilla vatten
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Hallon:Dregglet haha jora här har vi en dreggel kille hehe tröjorna mina byxor handen armen han ansikte händer fötter haha allt är nerdregglade till och med katten *Asg*

Innan Didos skulle sova så fick han bada gillade att plaska i vattnet med pappa haha min tröja blev blöt  ätit banan gott gott och sover gott i sin säng bland nallorna.
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Hej Hej
    Nu är man hemma igen
    Nu har vi varit på ebbas dagis och set luciatåget hehe så gulligt ebba var så fin har tagit massa kort som jag ska snart sätta in på blogget
    Didos var peparkakka haha men ja han hade bruna byxor och vit tröja hade lite brottom 

Nu är pojken min utmattat och sover i babysittern.
    Sambon jobbar och ebba leker med katterna.
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Rim:Gud vad jag blir lessen när jag läste det hon hade skrivit om honom Gråter
    Tänk att förlora nått som betyder så otroligt mkt
    Och så gnäller man för det minsta lilla när dom inte sover när dom skriker ut.
    Att förlora nått som man aldriga kan få tillbaxs är det man inte vill tänka på alls.

Jag vill bara gå in till didos pussa hono krama honom  tussentals ggr..vi ska va glada att våra små finns hos oss.
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3771
    Näääääh vad gulligt haha blev faktist tårögd haha så fint
    Och han skratt hahaha underbart

Hur gör man så du gjorde med fimen??
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3790
    åååååh shit vad läbbigt o jag som är ensam hemma ochså
    Vet du om det finns någon som dött där ni bor??
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    Jag äääälskar skäckisar haha men jag är svag när det gäller spöken och andrar så jag själv har blivit jagad av en ande OCH det var inte kul fy fannn vad jag blev rädd när jag inte såg någon när jag vände mig o men hörde när jag gick och sprang på en grusväg var inte ensam häller hande med mig min killkompis o han blev rädd *ASG*
    Sen när min mammas kille dom samma dag jag blev gravid med och väntade ebba så fick jag se mammas kille i spegeln jag var så rädd har nog aldrig varit så rädd till och med jag såg nog ut som en spöke just då haha men mamma sa till mig när jag berättade att han ville nog bara säga farväl och ville se om allt var som det skulle.

Detta hände samma dag jag fick reda på att han hade dött
    Guuud vad jag saknar honom Gråter 
    Lycklig tvåbarnsmamma.
  • Tvåbarnsmamma84
    jucea: Har hört av andra att det kan bli störningar av dem.
    Det blåser ute och el ledningar håller på ..
    Oroa dig inte allt är nog så som det ska ..
    Lycklig tvåbarnsmamma.
Svar på tråden Augustibebisar 2008