Svar på #3903
Jo dom värkar göra det *Pustar ut*
Men shit vad jag blev rädd jag blev så shockad att jag inte kunde börja gråta när han rammlade ner jag bara skakade i hela kroppen och han bara grätt ojojoj det var så otäckt
Sen så helt plötsligt så blev han trött och slö och ville bara sova
Så jag fick ju panik och kom in hit för att få hjälp att vad jag skulle ta mig till..
Då hjälpte frånJucea hon sa åt mig att jag inte skulle låta honom sova.
Så när jag försökte väcka honom så kollade han bort alltså han kollade mot väggen ja inte på mig men sen så försökte jag få ögonkontakt och det började sen bli bättre men han började gråta lite men det var nog oxå att jag hade precis tagit upp honom och skulle precis värma ersättning åt honom när han rammlade ner från babysittern när jag höl i den shiiiit vad det var otäckt fy kommer allldrig få detta ut huvet
Sen ringde jag 112 och sa vad jag hette och sa att mobilen kommer dö när som hälls och så gav jag gatuadressen och portkåten och berättade vad som hade hänt väntade i minst 3min och sen var dom hos mig.
Dom kollade ut honom med lampa kollade ögonen och kollade refleken och om han han var stark

allt var Ok sen fick han äta då dom var hära så det blev bättre.
Abulansen tingde till Astridligrenssjukhus ifall jag skulle behöva åka men dom tyckte att han lätt bra för att åka in med honom.
Så jag skulle bara väcka honom vid 3 tiden o kolla hur han var
Han fick ju sova brevid mig jag höll stenkoll på min man..
Han fick en blåfilt från dem och en liten Nalle