Inlägg från: lille08 |Visa alla inlägg
  • lille08

Augustibebisar 2008

Carinamamma84 skrev 2008-10-21 16:24:23 följande:
    Hur har ni gjort detta med bilden på tårtan???Vi veta vill göra så på Amadeus tårta
    Jag har beställt ifrån detta stället: www.chrisco.net

Det är bara att maila över en bild och sen får man den hemskickad ett par dagar senare.

Funderar på att göra tårtor med bilder på till Williams dop också.
  • lille08
    Carinamamma84 skrev 2008-10-21 16:51:47 följande:
    Min kompis son dog idag som föddes i vecka 25
    Men fy så fruktansvärt!! Lider verkligen med dem. Kan inte föreställa mig något värre än att mista ett barn...
  • lille08
    Miss H: Tycker absolut att du gör rätt i att göra det som fungerar för er och att njuta av varandra. Bebis-tiden är ju som sagt så himla kort... och innan man vet ordet av det så har de annat för sig än att gosa med mamma!

m0e: Ja, var med på Fotoleken du också! Bara skoj om vi blir många som lägger in bilder där. Nu får ni alla hjälpa till att klura ut nya teman också!
    Lägger in länken till Fotoleken här igen ifall någon missade den:
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

Hallonsocka: Jag har också hört att napp ska minska risken för PSD. William älskar sin napp och tog den redan när han var ett par dygn gammal. Han har ett stort sugbehov och hade han inte tagit nappen så hade det förmodligen varit jag som var hans napp.
  • lille08

Amelie: Vad skoj att du också vill vara med på Fotoleken!

Det är lite olika när William somnar för natten, men oftast nån gång runt kl 20. Ikväll fick han bada innan han la sig. Det är perfekt för då blir han jättetrött efteråt och somnar på två röda sekunder!

• lille08
    Saliva123 skrev 2008-10-22 09:36:40 följande:
    hade missat detta, är det för sent för mig..?
    Nej då, det finns nån eller ett par platser kvar, så inboxa mig ditt namn + mailadress + önskad blöjstorlek om vi vinner.
  • lille08

Vi kanske ska lägga in Fotolek-tråden i TS?

• lille08

Jucea: Hihi, ja vissa dagar är såna att det går åt hur många ombyten som helst!

Här är vi i och för sig bara inne på nr 2 idag. Precis när vi skulle iväg på Babycafé förut idag så brakade det loss ordentligt i Williams blöja... och som det ofta gör så hade det läckt ut upp på hela ryggen...

• lille08
    Hallonsocka skrev 2008-10-23 09:32:00 följande:
    Kan ni inte ha bilder på er när ni var små som tema på den där bild leken :-P Så jag får jämföra o kika efter likheter med era små? blitt som besatt sorry
    Ja det kan vi ju ha som tema för idag! Än så länge har inget tema utropats där... så detta får det bli!
  • lille08

Idag skrattade William högt för första gången! Leenden har han bjussat på ett bra tag och även jollrat och svarat en när man pratat med honom och gjort en massa glada ljud ihop med leendena... men idag kom det där första riktigt gurglande skrattet! Ååååh, helt underbart ju!!

Åååh, vad jag älskar den här lille killen!! Ja, min andre kille också förstås... helt underbara båda två!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008