• Lana

Augustibebisar 2008

Saliva;TAck! det är jätte jobbigt...man känner sig så otillräcklig....tråkigt när hon inte vill kämpa...vad är det för problem ni har?
  • Lana

VT; va gott att hon är feberfri nu...

Hallon; då ska jag in och kika kollade du på bond i går

• Lana

hallon;haha när jag såg den i går så tänkte jag det,haha ni vet jag vad sofia gör (för det var väl sofia??)

• Lana

VT;satt och tänkte på det i går med faktiskt...I alla fall pling det är jätte länge sedan...hoppas allt är bra med dem...

• Lana

VT; hej
    åh vikken osis... haha du är för roligt...men klart det fungerar ju minst lika bra haha man får ha alla de sorters lösningar äh det gör det säkert hoppas jag

• Lana

har inte hunnit skriva eller läsa på flera ar... ska läsa från sida 177 nån dag i dag har vi DYKT i simskolan....sååå roligt...fick ingen bra bild men en liten film i alla fall...efter det var vi hemma hos VT och Lyckeli och åt god smörgåstårta...MYCKET trevligt...när man träffar dem så ser jag mer fram emot sommaren då alla här som vill kan träffas..
    Så tröttsamt,va på klädparty för 2v sen.köpte bla två klänningar, det ena blev grådassig efter en tvätt och så blev det ett hål i sömmen...den andra fick jag sen och den är nog ingen klänning utan typ en tröja,för armarna är 5cm längre än den andra klänningens...och det är samma fast i olika färger...knepigt...nu ska här nattas bebis sen ätas och SOVA....ha det underbart flickor så hörs vi

• Lana

carina; mikael gick precis och träna hockey och Elly sover...jag har tråkigt...är bjuden på tjejmiddag men Elly somna annars skulle hon gått med....trist....

Svar på tråden Augustibebisar 2008