Augustibebisar 2008
snart vad heter du på tradera?
Mareld; här sovs det just nu
hoppas hon somnar snart pluttan...brukar hon vara orolig på kvällarna?
snart vad heter du på tradera?
Mareld; här sovs det just nu
hoppas hon somnar snart pluttan...brukar hon vara orolig på kvällarna?
VT;precis....det suuuuger i mys tarmen ibland
åååh vilken mesvärk man har i dag då...fyyy...
Jag tror att jag måste ge upp amningen...det kommer bara ytterst lite just nu...i dag efter anming kl 12,00 så åt hon 20ml mjölk + 30ml ersättning...så hon får absolut inte nog...om man ska öka produktionen,alltså att hon ska äta mer effektivt och mer för att det ska öka i mångd...hur många dagar tar det innan det har ökat till den mängd hon behöver?nu har hon ätit varannan timma i två dagar...märker ingen skillnad än...jag känner att det bara rinner till en gång,kan hon bli mätt på det?innan rann det till typ 2-3ggr...är det nån som har tips på att öka produktionen...???det funkar inte med att pumpa innan då får hon inge mat alls,jag hör altså att hon inte sväljer....mår sååå piss över detta...
VT;just det teet hade jag glömt..det gick ju att beställa på amningshjälpen ju...ska kolla det igen...kan prova att göra så,handmjölka går men det kommer lite lite bara....ska testa ett tag till...får se om hon går upp lite i vikt till på tisdag...tack för tipsen....
hoppas ho blir lite slö snart då så ni får en härlig promenad i detta underbara väder...
VT;det är jag absolut...3 månader är ju kanon...nä jag funderar på att nån gång nästa vecka börja ge lite på kvällen kanske....får rådgöra med BM...men henne ska jag nog byta...hon är så ointresserad,säger bara "gör det som du känner är bäst"...det är la bra så sätt men iblad vill man bolla ideer och ha svar på frågor....
ja här har varit väldigt tyst i dag.....nu ska här drickas kaffe och ätas lussekatter...sen ska jag åka och köpa godis
VT;starkt
mm vad gott med pudding...vi har precis klämt i oss två lussekatter var
ja hon är änna dryg...men pratade med en annan i går och hon var toppen,hon bollade ideer osv...ja jonna är inte svår så men jag vill att hon ska informera mig och berätta för mig när jag undrar...jag ska ju inte svara på mina egna frågor
VT; Elly somnade alltid runt 21 förut och sov till 7 eller 8...men nu lägger jag henne runt 20 och hon sover till 7-8 ändå
hoppas Lycekli gör detsamma...
LinaS;mmm mums
kvack; håller med VT!
VT; ja det är ju skönast om de får ro till 8...liiite tidigt att gå upp vid 7
ja precis man får hoppas nätterna blir längre och dagarna med
roligt när de är mer vakna på dan och gott att de sover på natten...