BV;vet inet hur det går...har inte pratat med dem.
VT;när men suger in båda läpparna så det ser ut som ett r*v hål
carina;du kan köpa dem i en barnaffär,typ babyproffsen. (Bumbo heter de)
den kostade 449kr.
Rimfolina; Elly babblar hela dagarna

fast för typ nån vecka sen var det bara aa,uhuh och lätta
saker.nu är det massa mer bokstäver inblasndade..och hon blir arg,sur och visar massor känslor nu

hon visar tydligt va hon vill och inte vill
wiem; FY va jobbigt,jag hade med varit mega nojjig...hoppas det bara var kylan och att det försvinner innan imorgon.
Jucea; fy va korkat av honom,när barn ska vara med och andra

så borde han inte dricka så mycket,eller helst inget alls...
jag har en kul kväll,hockeyNÖRD som mikael är så är det,chips,godis och semifinal i Junior VM...döööh
mareld,jucea; kand et inte bara vara så att de har en tillöknings period och att det är lite gnälligt och inte räcker till ett litet tag men kommer igen sedan? det är ju MYCKET sällsynt att mjölken sinar.Men oftast slutar man runt 4-6månader för man tror det inte räcker men det bara behövs ökas.Tycker ni ska kämpa ett tag till och envisas men bröstet annars blir det lätt lata

iaf Elly,när hon inte vill ha vröstet ILLVRÅLAR hon tills hon får det...men men jag är envis ett tag sen så får hon på flska men oftast är hon sååååå hungrig då att tutten är långsam
Vill bara peppa lite för min mjölk "försvann" eller ja tog lång tid på sig att öka.men nu ammas hon nästan helt.bortsett från 50ml på morgonen då hon får laktulos i och ibland 100ml på kvällen då mjölken är lite tunn.Kämpa på tjejer (om ni vi då )