• Lana

Augustibebisar 2008

VT och Wiem; hetter hon inte Rebecca vår instruktör???

rimfolina; Elly  hatar all ersättning baby semp och NAN både pulver och på tetra...lite tröttsamt om man vill ut nån dag...

• Lana

rimfolina; vi har provat både NAN och babysemp i både pulver och tetra och Elly VÄGRAR äta det...även om man blandar i bröstmjölk...

• Lana

carina;shit redan 3 tänder..det är inte illa

i dag shoppar jag loss på blocket redan en babysitter och en baby björn sele
    tänkte jag skulle hitta ett baby gym och hoppgunga med

• Lana
    Elly; ja precis...jag har ju en sjal men kan vara bra att ha en sele med
    haha nä det är sant,kan förstå att det är full rulle med flera små

carina; näpp inga tänder än!
  • Lana

Elly äter mer sällan nu...är det vanligt???hon äter nog mer när hon äter men ändå...och om jag ger henne när hon inte riktigt är hungrig äter hon lite och sen bara skriar...jätte jobbigt...

• Lana

slarvar era små med amningen ibland???Elly bar börjat att ge upp att kämpa..så hon blir skitsur efter ett tag även om jag vet det kommer komma mer mjölk men hon orkar inte suga å vänta...i dag så efter amning fick hon ersättning,åt iofs bara 20ml men ändå.. och det åt hon vid 16...så mjölken ska ju inte blivit tunnare än eller?shit nån som har tips på vad man kan göra??känns som om hon hållt på att ge upp det i flera dagar nu...känns så uselt..
    jätte tacksam för tips.!

• Lana
    VT;hmm...nä inte jag heller hoppas hon vill suga mer snart iaf..
    stackars lite skrutta...tyvärr har ingen erfarenhet...
    ah stegen är i dag inte viktiga...det är ju lillskruttan jue..

carina; ååååh va mysigt det låter 
  • Lana

carina; ska testa det...hennes mage bubblar som tokig just ju med...stackarn

Svar på tråden Augustibebisar 2008