• Anonym (bullen)

Bullfitta!!!!!

jag har en så kallad bullfitta, å nu börjar jag verkligen irritera mig på den. den syns genom kjolar å byxor. Å bikini e d bara pinsamt att ha på sig. någon som vet om d finns nånting man kan göra typ operation eller nånting??

• Svar på tråden Bullfitta!!!!!
  • Eisa
    plast killen skrev 2008-10-20 16:00:31 följande:
    ge mig! finns ju inge bättre! va stolt och ta vara på din "guld-klimp"
    haahhaahhha jag DÖR
    Hur tar man vara på en bullfitta?
    smörjer med salva? friserar?
  • Anonym (?)

Alltså.... Ursäkta mig, en sanslöst blåst tjej....Men VAD är en bullfitta?

• ssandraa
    Eisa skrev 2008-10-20 16:13:12 följande:
    haahhaahhha jag DÖRHur tar man vara på en bullfitta?smörjer med salva? friserar?
    hahaha!
    - Vad har du gjort idag?
    - Jag har tagit vara på min bullfitta!
  • Anonym (glader)

Min sambo har alltid älskat bullfitta, jag tror alla hans tidigare flickvänner också har haft det (jag också då förstås). Egentligen vet jag inte varför, han tycker det är otroligt sexigt och mumsigt helt enkelt! Jag vet att min blir mindre vid viktnedgång, men det stämmer tydligen inte på alla. Det syns mer eller mindre beroende på byxmodell, testa lite olika kläder, och skäms inte, var stolt och acceptera att du ser ut så! Ha kjolar som går ut lite, inte helt strama fodral, då syns det. Jag har bikini, jag struntar i om någon ser mig mellan benen på stranden, antingen anses det attraktivt, normalt eller fult, jag struntar i vilket, man ser väl ut som man ser ut.

• Anonym

hmmm gillar ni killar bullfitta? jag tycker det ser grymt äckligt ut..ska banta bort min!!

• Anonym (?)

Ingen som skulle kunna tala om för mig vad bullfitta är??

• Prinsessan Leia

bullfitta är när du har lite fett där nere, inte helt platt så att säga..

• Anonym (?)
    Prinsessan Leia skrev 2008-10-20 20:47:19 följande:
    bullfitta är när du har lite fett där nere, inte helt platt så att säga..
    Okej. Ja då har jag nog en sån men inte fan syns den genom kläder iaf....
  • Anonym (me too :-()

jag har oxå en, det e precis som att jag e ts Tycker oxå att min e SKITFUL, jävla bula i jeansen o bikinin, haha säg till om du gör en fettsugning o berätta hur fin det blivit haha

Svar på tråden Bullfitta!!!!!