Bullfitta!!!!!
jag har en så kallad bullfitta, å nu börjar jag verkligen irritera mig på den. den syns genom kjolar å byxor. Å bikini e d bara pinsamt att ha på sig. någon som vet om d finns nånting man kan göra typ operation eller nånting??
jag har en så kallad bullfitta, å nu börjar jag verkligen irritera mig på den. den syns genom kjolar å byxor. Å bikini e d bara pinsamt att ha på sig. någon som vet om d finns nånting man kan göra typ operation eller nånting??
du får göra som supermodellen jordan
hon fixade ju till sin efter det tredje barnet
haha mitt hår e oxå spiktrakt iallafall på dom ställen som jag har om jag låter det växa ut haha inte alls ngn tjock fyllig buske, så det blir helrakat, hur dumt det än ser ut
Anonym (me too
) skrev 2008-10-23 20:55:54 följande:
haha usch fast jag ska inte skratta egentligen för jag har haft problem med bölder i underlivet(ljumskarna) sedan jag var tonåring. Det kan vara som finna men även större o dom lämnar stora fula ärr efter sig
Så jag hade hellre haft dina röda prickar
även om jag förstår att det e jobbigt för dig. Jag har även bristningar ner på fittan o det ser ut som lite lös hud sedan jag fött barn som bildar typ ett veck precis ofanför fittan
ooh :( Vi borde stolt bära upp våra muttor =D De kan som ingen mans hand ;)
haha jag hoppas på att karlarna e så kåta att dom inte ens märker det haha. Hade en kille som ville tända typ en sån strålkastar lampa medan han särade på röven haha o jag ville inte, varför sa han ( han var ett one night stand) för att jag har finnar på röven sa jag haha o idioten svarar: Varför har du det ? haha
HAHA *asg* vilken jäkla kille.
Sån e jag med mina bröst. HATAR dom och skulle nog kunna komma på vilken ursäkt som helst för att slippa visa dom för en ny kille :D
haha eller hur, vad svarar man på det, brösten har jag inga problem med men det e nog för att jag fokuserar på annat att dölja haha
Argh! vilken kille :P Haha, jag skulle också komma med någon sådan ursäkt ^^, Jag har bristningar ner på rumpan så jag känner mig som en tiger eller något. (alltså randig som en tiger^^,)
haha men jag har små finnar emmellanåt på rumpan, det var ju inte ngt jag ville han skulle studera sådär första gången haha.
Det e egentligen hemskt att vi bryr oss så, tror inte killar e sånna, har fått hur många kuk foton skickade på min dejtingsida haha, jag skulle ju knappast ta ett foto på min bullfitta o skicka iväg till folk jag inte känner haha, vi får nog skita i det o vara stolta, för dom bryr sig nog inte, utan det e våra ideal som förstör för oss
(dom e väl bara glada dom får fitta haha)
Haha, ja precis,männen är så enkla ;) Hahaha! ^^,
haha visst e dom, fattar inte varför vi ska vara så komplexa???? Har egentligen aldrig fått kritik för min bullfitta o ingen har sett ärren i mina ljumskar eller brytt sig om finnar på röven men JAG vet det o tänker heeeela tiden på det